AJC Trees

Ik kwam in de vlierboom straat om een heel aantal oude films over te laten zetten en dst is prima bevallen.

denken mee kwaliteit prima en alles heel vlot.

Reactie Filmoverzetten.nl:

Ons bedrijf is gevestigd op de Binckhorstlaan 36 C345.. Men heeft het over een adres van weleer.. dit ter info..

Super 8 en videofilms digitaal laten overzetten.

Directe communicatie en duidelijke uitleg. Goed bereikbaar. Veilig gevoel. Snelle en goede service. Flexibel.
Zonder extra kosten de optie schoonmaken van super 8 laten beoordelen door een deel van de film met en zonder behandeling toe te zenden.

Bert Heskes

Makkelijk te vinden op het internet, iets lastiger in real life :-).
Super aardige en snelle service.

Goede kwaliteit van het eindproduct en zeer snel.
Frans is bevlogen op dit onderwerp en dat merk je aan alles. Kwaliteit, prijs, snelheid, vriendelijkheid. Echt top.

Anna

Correct en zeer snel

Snelheid

Boedels, Leo

Onze ervaring is helemaal top. Buiten het feit dat hij als mens bijzonder aardig is bemerk je ook de kennis en expertise op zijn gebied waar hij met zeer veel enthousiasme over verteld

Expertise, begrip,

Hein Doeve

Goed geholpen. Duidelijke site. Tevreden met de kwaliteit manier van aflevering.

Site is overzichtelijk. Vriendelijk personeel. Snelle aflevering. Goede communicatie.

Floris

Snel, vriendelijk en niet duur

Van alle markten (technieken) thuis

Stephan Oudshoorn

Ik heb in totaal 2 VHS en 4 x 8mm films over laten zetten. Snelle en goede service.

Ik kon een kleine 8 mm projector gratis lenen om te kijken welke films ik wel of niet over wilde zetten. Frans is een prettige en relaxt persoon die veel moeite doet om zijn klanten tevreden te stellen.

Diverse geluid- en filmbanden omgezet naar CD en DVD

Vriendelijk, kundig en snel

Goede kwaliteit van overzetten. Snelle service

Vriendelijk geholpen