Prettig en snel geholpen. Dat laatste was fijn omdat de overgezette bestanden snel beschikbaar moesten zijn

Aad

Heel goed, Net werk afgeleverd binnen redelijk korte tijd.

Klantvriendelijkheid en afspraken na komen.

Betreft omzetting van bandjes naar dvd. Opdracht is op tijd uitgevoerd. Kosten waren vooraf bekend.
Bij het ophalen van de dvd's bleken ze aanvankelijk niet voor het grijpen. Bovendien moesten de dvd's nog in hoesjes gedaan worden. Dat leverde wat onnodige wachttijd op.

Reactie Filmoverzetten.nl:

Wij laten de discs even liggen.. Vaak willen klanten papieren hoesjes of om ruimte te besparen ipv harde plastic doosjes. Dus om het milieu te sparen laten we deze beslissing aan de klant over.

T.T. Beekmans

Professioneel, snel, klantvriendelijk.

Goede service, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Zeer vriendelijk geholpen.

Ik heb 4 oude Super8 films uit de jaren '80 laten digitaliseren. De kwaliteit van de films zelf was niet best: er was vrijwel overal schimmel te zien. Door de digitalisering is in ieder geval... Ik heb 4 oude Super8 films uit de jaren '80 laten digitaliseren. De kwaliteit van de films zelf was niet best: er was vrijwel overal schimmel te zien. Door de digitalisering is in ieder geval bewaard wat er nog was. Door de extra beeldbewerking stabiliseren was het beeld in veel gevallen zelfs beter dan het origineel.

Uitstekende service. Het was ook fijn om een korte preview te krijgen zodat de keuze voor wel of niet stabiliseren gemakkelijk gemaakt kon worden.

Van der Wilk

Goede service en snelle afwikkeling

Prijs ,kwaliteit

A. Zoutenbier

Hele goede ervaring. Zeer professioneel bedrijf. Ontzettend aardig en behulpzaam.

Goede kwaliteit. Eerlijkheid over de kwaliteit van de overgezette tape. Snelle levering.

Stefan de Jager

Zeer goede ervaringen. Goede en snelle service en persoonlijke benadering

Korte lijnen, snelle afhandeling, goede prijs/kwaliteit verhouding

Moeilijk te vinden met weinig parkeerplaatsen.Is dit euvel overwonnen dan is de ontvangst een warm bad.Deskundig,snel en hulpvaardig.Dia's worden gescanned in de glazen beschermplaten waardoor veel... Moeilijk te vinden met weinig parkeerplaatsen.Is dit euvel overwonnen dan is de ontvangst een warm bad.Deskundig,snel en hulpvaardig.Dia's worden gescanned in de glazen beschermplaten waardoor veel vlekken en ringen(60 jaar oud) meegescanned worden.Weet niet of scannen met verwijdering van het glas mogelijk is(zal wel erg duur zijn?).Het is me in ieder geval niet aangeboden.

vriendelijkheid,punctualiteit.

Reactie Filmoverzetten.nl:

Scannen zonder glas is mogelijk, veel tijdrovender.. resultaat beter.. hogere kosten PS: ik weet niet wat de conditie was van de dia's .. meestal is deze okay.. nu had zonder glas achteraf beter... Scannen zonder glas is mogelijk, veel tijdrovender.. resultaat beter.. hogere kosten PS: ik weet niet wat de conditie was van de dia's .. meestal is deze okay.. nu had zonder glas achteraf beter geweest..Ik kan met het blote oog niet zien of er kringen of stof onder zit.

Rich

A very quick turnaround of my video, and really friendly service. I've already recommended them to others and will use them for some other upcoming video conversions as well.

Excellent customer service.