Suzanne de Bruin

Goede ervaring

Duidelijke communicatie

Miriam ter Luun

Ik heb een videoband laten overzetten op usb-stick.

Bijzonder vriendelijk en snel.

Hans

Advies gevraagd en VHSc bandjes laten digitaliseren

Deskundig, professioneel en relatief snel

agnes kunstzinnige therapie

Aardige ontvangst

Snelle service. Meedenken

Liberteq

Goede kwaliteit en zeer vriendelijk geholpen.

Doet wat de website beloofd. Contact is erg prettig verlopen.

Rob

Goede ervaringen

Komt zijn afspraken na, goede kwaliteit.

Mert

Top! Had eigenlijk beetje last minute aan aanvraag gedaan om 7 banden om te laten zetten die binnen 1-2 dagen omgezet moesten worden als dat mogelijk was. Uiteindelijk is dat gelukt en de beelden... Top! Had eigenlijk beetje last minute aan aanvraag gedaan om 7 banden om te laten zetten die binnen 1-2 dagen omgezet moesten worden als dat mogelijk was. Uiteindelijk is dat gelukt en de beelden zien er goed uit. Mocht ik meer banden vinden kom ik hier zeker terug.

Snelle en duidelijke communicatie zowel via Whatsapp als over de mail qua updates

Herman van Velzen

De Super 8 filmpjes van mijn vader uit de jaren zestig zijn door dit bedrijf zeer professioneel ingescand.

Er wordt met je meegedacht en ze geven goed advies

Erik

Zeer prettige, snelle en professionele service. Ik heb meerdere keren, meerdere VHS banden laten digitaliseren en ben daar erg tevreden over. Mooi en dierbaar hoe oude beelden een heel nieuw leven... Zeer prettige, snelle en professionele service. Ik heb meerdere keren, meerdere VHS banden laten digitaliseren en ben daar erg tevreden over. Mooi en dierbaar hoe oude beelden een heel nieuw leven gaan leiden als ze niet ergens liggen te verstoffen (en vergaan).

Meijer

Prima en vriendelijke service.

professione(e)l(e) apparatuuur