Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Egbert

Top! Snelle levering en vriendelijk personeel.

downer

Uitstekend, alleen onbekend

Minder positief. Product was op voorraad volgens de webshop en uiteindelijk bleek de fabrikant het product niet meer te maken. Voorraad ?
Die was er niet.....
Uiteindelijk is er een...
Die was er niet.....
Uiteindelijk is er een ander product geleverd van mindere kwaliteit en heb ik dat deel gecrediteerd gekregen.

Reactie Fifty Commerce:

Beste heer Hooghiemstra,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Beste heer Hooghiemstra,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Alle artikelen zijn normaal gesproken bij ons ruim op voorraad, doordat de leverancier stopte met het produceren van dit armatuur zijn wij voor u op zoek gegaan naar een alternatief met exact dezelfde kwaliteit als dat wij aanbieden op de website. Dit hebben wij vervolgens aan u geleverd. Dat het armatuur van mindere kwaliteit zou zijn is nergens op gebaseerd.
Omdat u het armatuur op internet elders goedkoper vond hebben wij in overleg met u het verschil á €60,- gecrediteerd.
Jammer dat u na ons prettige contact niet tevreden bent. Indien u dit eerder had aangegeven dan hadden we er bij levering wat aan kunnen doen, of u had het armatuur kosteloos kunnen retourneren.
Wij wensen u alsnog veel plezier met uw aankoop.
Groet,
Team Fifty Commerce

scouting baracuda

Na verloren Email klacht als nog na behoren op gelost

Top Management Consult

Goede producten, duidelijke info en persoonlijke service

Super!! nemen de tijd voor extra uitleg, en nog eens gratis verzending ook!!

Citaverde college

Snelle en correcte levering! Producten werden zeer goed verpakt.

Zeer snelle levering . De ledbouwlamp geeft heel veel licht ben er blij mee.

Gert Linders

Scherpe prijzen en supersnelle levering! Heb veel gehad over het telefonische verlichtingsadvies.