Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Jan Roelofsen

Gewoon prima verlopen. Was een dingetje met afleveren; is ook prima opgepakt.

Erik

Blij verrast door de hulp die mij geboden is toen ik jullie opbelde. Niet alleen hebben jullie een ruim aanbod maar ook nog eens super advies. Ga zo door!

Keurige site en uitstekend via de chat geholpen, levering was prima en product goed en verzorgd

Bas

Super! Goede kwaliteit led bouwlampen en snelle levering.

Ab Meerbeek

Wat een prima service! We hadden een 30W LEDLAMP gekocht die met na 11 maanden het ineens niet meer deed. We belden met Fifty Commerce en mochten de lamp direct retourneren en zelfs die...

Egbert

Top! Snelle levering en vriendelijk personeel.

downer

Uitstekend, alleen onbekend

Minder positief. Product was op voorraad volgens de webshop en uiteindelijk bleek de fabrikant het product niet meer te maken. Voorraad ?
Die was er niet.....
Uiteindelijk is er een...

Reactie Fifty Commerce:

Beste heer Hooghiemstra,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Alle artikelen zijn normaal gesproken bij ons ruim op voorraad, doordat de leverancier stopte met het produceren van dit armatuur zijn wij voor u op zoek gegaan naar een alternatief met exact dezelfde kwaliteit als dat wij aanbieden op de website. Dit hebben wij vervolgens aan u geleverd. Dat het armatuur van mindere kwaliteit zou zijn is nergens op gebaseerd.

Omdat u het armatuur op internet elders goedkoper vond hebben wij in overleg met u het verschil á €60,- gecrediteerd.

Jammer dat u na ons prettige contact niet tevreden bent. Indien u dit eerder had aangegeven dan hadden we er bij levering wat aan kunnen doen, of u had het armatuur kosteloos kunnen retourneren.

Wij wensen u alsnog veel plezier met uw aankoop.

Groet,
Team Fifty Commerce

scouting baracuda

Na verloren Email klacht als nog na behoren op gelost

Top Management Consult

Goede producten, duidelijke info en persoonlijke service