Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Wimbo

2 LED armaturen besteld. Nieuwe overkapping gebouwd en daar moesten ze in komen. Snelle levertijd en dienaangaande was er dus ook snel licht in de duisternis. De LED armaturen konden verschillende... 2 LED armaturen besteld. Nieuwe overkapping gebouwd en daar moesten ze in komen. Snelle levertijd en dienaangaande was er dus ook snel licht in de duisternis. De LED armaturen konden verschillende kleuren genereren en dat deden ze dan ook met verve. Maar na een paar dagen was het uit met de pret. Eén van de armaturen hield het voor gezien. Even gemaild en per omgaande werd een nieuwe gestuurd! Klasse en we zien het licht weer. Iedere dag!

Ik heb hier lampen besteld voor beveiligeng.
Alles super geregeld.

De bestelling is correct verlopen, trouwens zoals voorspeld door Fiftyf Commerce. Bedankt!

peter

Snelle en goede service

Wereldwinkel Winterswijk

Uitstekende en snelle reactie. Product niet op voorraad, maar direct een alternatief voor dezelfde prijs aangeboden. TOP.

Henk

Netjes en goed verpakt, snelle levering, mooie lampen in dit geval

Remi66

Veel keus, Snelle levering.
Foutje van led lamp in verkeerde kleur, 1 telefoontje en werd snel opgelost.

Romain Schepers

Ik had hier een Led bouwlamp besteld. Die werd direct geleverd maar jammer genoeg zat de beugel om de lamp te bevestigen niet in de verpakking. Ik heb contact opgenomen en de dag erna werd de beugel... Ik had hier een Led bouwlamp besteld. Die werd direct geleverd maar jammer genoeg zat de beugel om de lamp te bevestigen niet in de verpakking. Ik heb contact opgenomen en de dag erna werd de beugel al geleverd.
Topservice.

Debutech

Prettig winkelen en komt vlot aan

2 maal 2 led lampen met standaard gekocht.