Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Snelle levering! Goed advies! Producten van goede Kwaliteit!

VvE Lijnvaart&Rondvaart

Voor onze VvE heb ik een aantal LED noodverlichting besteld, omdat wij een flink aantal van deze noodverlichtingen hebben zijn er eerst 3 besteld en nu weer 3. De noodverlichtingen zijn mooi van... Voor onze VvE heb ik een aantal LED noodverlichting besteld, omdat wij een flink aantal van deze noodverlichtingen hebben zijn er eerst 3 besteld en nu weer 3. De noodverlichtingen zijn mooi van design en geven prachtig licht en de pictogrammen die ook van goede kwaliteit zijn goed zichbaar. Ook het contact was prettig en de levering zeer snel. Tot nu toe tevreden. Wel moeten wij afwachten hoe de verlichting zich houdt, maar met twee jaar garantie hebben wij als bestuur er vertrouwen in. Wij bekijken hierna of wij alsnog meerdere LED noodverlichtings armaturen gaan aanschaffen, maar zoals het nu is en hopelijk ook blijft gaan wij dit zeker doen op termijn.

Jan Roelofsen

Gewoon prima verlopen. Was een dingetje met afleveren; is ook prima opgepakt.

Erik

Blij verrast door de hulp die mij geboden is toen ik jullie opbelde. Niet alleen hebben jullie een ruim aanbod maar ook nog eens super advies. Ga zo door!

Keurige site en uitstekend via de chat geholpen, levering was prima en product goed en verzorgd

Bas

Super! Goede kwaliteit led bouwlampen en snelle levering.

Ab Meerbeek

Wat een prima service! We hadden een 30W LEDLAMP gekocht die met na 11 maanden het ineens niet meer deed. We belden met Fifty Commerce en mochten de lamp direct retourneren en zelfs die... Wat een prima service! We hadden een 30W LEDLAMP gekocht die met na 11 maanden het ineens niet meer deed. We belden met Fifty Commerce en mochten de lamp direct retourneren en zelfs die verzendkosten werden vergoed. Enkele dagen later werd de nieuwe lamp al weer bezorgd die nu weer onze oprit verlicht! Onze ervaring met Fifty Commerce is dus samengevat: UITSTEKEND!

Egbert

Top! Snelle levering en vriendelijk personeel.

downer

Uitstekend, alleen onbekend

Minder positief. Product was op voorraad volgens de webshop en uiteindelijk bleek de fabrikant het product niet meer te maken. Voorraad ?
Die was er niet.....
Uiteindelijk is er een...
Die was er niet.....
Uiteindelijk is er een ander product geleverd van mindere kwaliteit en heb ik dat deel gecrediteerd gekregen.

Reactie Fifty Commerce:

Beste heer Hooghiemstra,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Beste heer Hooghiemstra,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Alle artikelen zijn normaal gesproken bij ons ruim op voorraad, doordat de leverancier stopte met het produceren van dit armatuur zijn wij voor u op zoek gegaan naar een alternatief met exact dezelfde kwaliteit als dat wij aanbieden op de website. Dit hebben wij vervolgens aan u geleverd. Dat het armatuur van mindere kwaliteit zou zijn is nergens op gebaseerd.
Omdat u het armatuur op internet elders goedkoper vond hebben wij in overleg met u het verschil á €60,- gecrediteerd.
Jammer dat u na ons prettige contact niet tevreden bent. Indien u dit eerder had aangegeven dan hadden we er bij levering wat aan kunnen doen, of u had het armatuur kosteloos kunnen retourneren.
Wij wensen u alsnog veel plezier met uw aankoop.
Groet,
Team Fifty Commerce