Contact
Productinformatie
Bezorging

Correct en snel.

patrick van os

Betreft levering bouwlamp is keurig verlopen

A. Riemer

Overzichtelijke website, snel geregeld en snel bezorgd.

1e bestelling online gedaan alles is volgens afspraak en op tijd geleverd ?

G van Kampenhout

Prima product, snelle levering en concurrerende prijzen.

A. K.

Alles is netjes volgens afspraak verlopen! Product goed verpakt en geeft veel licht.

AVZ Asbest BV

Fijn bedrijf! De transporteur was het pakket kwijtgeraakt maar dat werd opgelost door Fifty Commerce zelf - ze hebben gezorgd dat een nieuw pakket de volgende dag werd geleverd. Fijn! Verder zijn de... Fijn bedrijf! De transporteur was het pakket kwijtgeraakt maar dat werd opgelost door Fifty Commerce zelf - ze hebben gezorgd dat een nieuw pakket de volgende dag werd geleverd. Fijn! Verder zijn de lampen die we besteld hadden van goede kwaliteit. Ze zijn al een paar keer omgevallen, maar geen centje pijn. Top!

Gerrie Franken

Zeer slecht eerst krijg je geen bevestigingenmail na de betaalde bestelling die kwam naar eigen aandringen pas de volgende dag en erna werd er niet op tijd geleverd kwamen ze weer met smoesjes dus... Zeer slecht eerst krijg je geen bevestigingenmail na de betaalde bestelling die kwam naar eigen aandringen pas de volgende dag en erna werd er niet op tijd geleverd kwamen ze weer met smoesjes dus nu heb ik nog steeds niks e wil mijn geld volledig terug zon niet gaan we even met Teurlings overleggen

Reactie Fifty Commerce:

Beste heer Franken,
Beste heer Franken,
Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend te lezen dat u niet tevreden bent over onze service. Van mijn collega heb ik vernomen dat u meerdere malen telefonisch contact hebt gehad met ons. Wij hebben u de bevestigingsmail van uw bestelling handmatig doorgestuurd en het pakket op tijd verzonden met onze vervoerder GLS. Helaas komt het soms voor dat pakketten niet stipt de volgende dag worden afgeleverd, omdat de chauffeur soms de route niet afkrijgt. Het pakket wordt dan de volgende dag alsnog aangeboden. Indien u uw bestelling wenst te retourneren kunt u een retourformulier aanvragen via info@fifty-commerce.nl.
Team Fifty Commerce

R. Weulink

Goed product, snelle levering! Ook fijn telefonisch contact. Top!