Retro Audio Museum

Goede service!

Fotostudio Shootz. Saskia Hertroys

Goed en vriendelijk contact en super kwaliteit qua foto's. De foto's zijn ook snel klaar. Dus eigenlijk gewoon alles top en heel blij mee.

Fabiënne H

Super kwaliteit van het product!

Bevestiging van order niet ontvangen na bestelling, dit is erg jammer waardoor je ook je bestelling niet kan volgen.
Later 2x telefonisch contact...
Super kwaliteit van het product!

Later 2x telefonisch contact gehad hierover en vriendelijk geholpen door 1 van de medewerkers. Hierdoor ben ik later goed op de hoogte gehouden wat betreft de leverdatum!

J de Monchy

Nu blijken mijn films helaas onvindbaar.Na wat moeizame communicatie inmiddels correct te woord gestaan door Dhr. Bolsius en een aantal films gekregen als tegenprestatie.

j. de Monchy

Ik ben niet gelukkig met dit bedrijf,het begint erop te lijken dat ze mijn films hebben weggemaakt en ik wordt slecht op de hoogte gehouden van hun naspeur activiteiten!

Renaldo Winia

Zeer positief, perfecte service!

Joep Urlings

Prijs en afdrukresultaat prima, informatie rondom leveren kan beter.

Hanneke Engel - Visser

Leveren goede kwaliteit en klantenservice is ook heel goed

Ben Eekhof

Klantvriendelijk, goed en snelel levering

Melvin Bossenbroek

Schade aan de foto’s. Dan wordt de prijs kwaliteit verhouding veel minder van.

Reactie Fifo Color:

Beste Melvin, wat vervelend dat je afdrukken beschadigd zijn binnen gekomen. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice, dan zoeken we een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Fifo... Beste Melvin, wat vervelend dat je afdrukken beschadigd zijn binnen gekomen. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice, dan zoeken we een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Fifo Color