Fietsenonline.com

Fietsenonline.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Fietsenonline.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company73
90 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Fietsenonline.com met 8.4/10. Gebaseerd op 73 ervaringen.

Hans Geurtjens

Onze ervaring is matig. de fiets zou op de pedalen na afgemonteerd zijn. echter dit was niet zo. er waren meer onderdelen die nog ongemonteerd waren en bovendien bleek dat het achterwiel er niet goed recht in zat en de ketting veel te strak gespannen was. dit bleek overigens pas nadat we toch maar even een bezoek hadden gebracht aan een plaatselijke fietsenmaker. het afmonteren heeft ons dus uiteindelijk nog € 35,- gekost.

Fietsenonline.com 1 beoordeling

De fiets werd smerig afgeleverd en het slot was helemaal droog gelopen. hoeveel moeite is het om er even een doekje langs te halen en een beetje wd40 in het slot te spuiten?.

Eugene

Zeer goede service, na de fiets op marktplaats gezien te hebben had ik nog wat vragen. na 1 telefoontje was alles duidelijk, fiets op zaterdag online besteld en betaald, dinsdag keurig verpakt thuis afgeleverd. .
de fiets zag er keurig uit, hij is 2e hands, alles goed afgestelt.
goeie koop voor een keurige prijs, erg blij mee. thanx fietsenonline.com ?.
mvg eugene .

Martine
Martine
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top, binnen 5 minuten besteld en betaald, 2 werkdagen later geleverd!.

Sue

Ik had een demo-model besteld bij fietsenonline.com en die werd tot mijn aangename verrassing al meteen de volgende ochtend bezorgd. prima verpakt en bijna helemaal rijklaar. we hoefden alleen nog de trappers eraan te zetten en het stuur goed te zetten. ik ben zeer tevreden!.

Fietsenonline.com 1 beoordeling

Na de bestelling geplaatst te hebben gelijk een bericht dat het iets langer kon duren ivm dat hij van de leverancier moest komen (woensdag of donderdag) donderdag werd hij afgeleverd precies zoals vermeld super en netjes .

Els
Uitstekend (10/10)
Els
Score voor Fietsenonline.com:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering en een hele mooie fiets voor mijn zoontje!.

George de Graag
Onacceptabel (1/10)
George de Graag

Reactie Fietsenonline.com:

Zoals u zelf in uw mail al aangaf is de fiets verder volledig naar wens. De fiets is gebruikt en verkeerd in heel goede staat. Dat betekent niet dat de fiets 100% nieuw is, er kunnen kleine krasjes op zitten of in uw geval ontbreekt de reserve sleutel. We kijken de gebruikte fietsen goed na en repareren of vervangen waar nodig onderdelen. Zelf hebben we geen sleutelservice en helaas worden de reservesleutels vaak niet meegeleverd met de ingeruilde fiets.
Jammer dat u onze service meteen bagger noemt als we niet gratis een extra sleutel bij laten maken en nasturen.

Score voor Fietsenonline.com:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Fiets gekocht, was aangemerkt als "bijna nieuw" maar bij aankomst bleek dat er geen reservesleutel werd meegestuurd. dit was niet vermeld in de advertentie. bij navraag blijkt dat klantenservice bagger is, dat dit normaal is en dat ik dat had kunnen weten. ik had blijkbaar moeten verwachten dat bij 80% van deze fietsen de reservesleutel zou ontbreken - ik werk niet in deze branche dus had ik dat kunnen weten - ik denk het niet? dit bedrijf verschuilt zich lekker achter hun voorwaarden. ik wordt nu dus gedwongen om zelf kosten te maken en een reservesleutel ad e8 aan te schaffen voor een fiets die voor mij nog geen dag oud is..
koop ontbinden en terugsturen kan maar ook wordt heel snel en nadrukkelijk verwezen naar de standaard voorwaarden - kosten voor mij zijn e30 omdat het bedrijf geen volledige omschrijving geeft van mankementen, en ik dus geen poot heb om op te staan...

Frank
Frank
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestelling makkelijk geplaatst en bezorging op de gewenste dagdeel bezorgd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service, prima prijs-kwaliteit verhouding.

Bedrijfsinformatie

FietsenOnline heeft een winkel waar u de fietsen kan bezichtigen en gemonteerd kan meenemen. Fietsen die op voorraad zijn kunt u bijna altijd direct meenemen.

U kunt uw gebruikte fiets evt. inruilen als u ermee naar onze winkel komt en de nieuwe fiets zelf meeneemt.
Adres
Rijksweg 126a