Peter

Garantiekwestie wordt niet afgehandeld maar afgeschoven op de lokale fietswinkel. Op e-mail wordt niet gereageerd. Pas op!

J. Walhout

Prima winkel ...jammer dat deze gaat sluiten.

Wouter D.

Makkelijk bestellen, aantrekkelijke prijzen, snel en keurig geleverd.

Peter uit Assendelft

Prachtige fiets, via de koerier, voor een goede prijs ontvangen. Snelle reactie op vragen via e-mail. Jammer dat er geen instructie boekje oid meegeleverd was.

Pim van der Weijden

Duidelijke informatie, makkelijk te bestellen, voldoende info over de voortgang van de bestelling.

Hans Geurtjens

Onze ervaring is matig. De fiets zou op de pedalen na afgemonteerd zijn. Echter dit was niet zo. Er waren meer onderdelen die nog ongemonteerd waren en bovendien bleek dat het achterwiel er niet... Onze ervaring is matig. De fiets zou op de pedalen na afgemonteerd zijn. Echter dit was niet zo. Er waren meer onderdelen die nog ongemonteerd waren en bovendien bleek dat het achterwiel er niet goed recht in zat en de ketting veel te strak gespannen was. Dit bleek overigens pas nadat we toch maar even een bezoek hadden gebracht aan een plaatselijke fietsenmaker. Het afmonteren heeft ons dus uiteindelijk nog € 35,- gekost.

De fiets werd smerig afgeleverd en het slot was helemaal droog gelopen. Hoeveel moeite is het om er even een doekje langs te halen en een beetje WD40 in het slot te spuiten?