Hazejager J.K.

Perfect geregeld

Ton

Goed , gewoon geleverd wat er is besteld

Danielle

Snel geleverd, past goed

Nelly van Dalen

Veel keus en ‘n snelle levering.

Sanne

Goed, betrouwbaar, snelle levering

Mary

Ik heb een kussensetje gekocht voor mn polisport achterzitje. Goede prijs-kwaliteit verhouding. De fit is niet helemaal goed, maar kan ermee door. Jammer dat er maar 1 optie(grijs) was om uit te... Ik heb een kussensetje gekocht voor mn polisport achterzitje. Goede prijs-kwaliteit verhouding. De fit is niet helemaal goed, maar kan ermee door. Jammer dat er maar 1 optie(grijs) was om uit te kiezen. Levertijd was redelijk ok, met een paar dagen binnen. Betaling en gemak van bestellen op de site was prima.

Jan

Bestelling is netjes op tijd en correct geleverd.
Compliment voor alle medewerkers fietsencity.

Steneker

Als een product niet op voorraad is maar toch verkocht wordt, stel de koper op tijd op de hoogte. Ipv dat de koper moet gaan vragen hoelang het nog duurt ivm de bezorgtijden langer is dan volgens de... Als een product niet op voorraad is maar toch verkocht wordt, stel de koper op tijd op de hoogte. Ipv dat de koper moet gaan vragen hoelang het nog duurt ivm de bezorgtijden langer is dan volgens de website. Verder is alles prima verlopen.

Reactie Fietszadel.com:

Dank voor de beoordeling. We hebben dit onderzocht en naar aanleiding hiervan onze procedure aangepast. Normaal gesproken als een klant een product besteld heeft dat door omstandigheden niet direct... Dank voor de beoordeling. We hebben dit onderzocht en naar aanleiding hiervan onze procedure aangepast. Normaal gesproken als een klant een product besteld heeft dat door omstandigheden niet direct op voorraad is, sturen wij altijd eerst een mail naar de leverancier om te achterhalen wanneer het zsm nageleverd kan worden. Dit doen we om de klant meerdere opties aan te kunnen bieden. Eén optie is om de order te annuleren en de andere is om te wachten op het product. Hiervoor moeten we dan wel de nalevertijd van de leverancier weten. In deze situatie heeft het antwoord helaas langer op zich laten wachten dan normaal het geval is, waardoor het kon gebeuren dat wij in onze communicatie naar de klant te laat waren. Het spijt ons dat dit heeft kunnen gebeuren en het ongemak wat dit heeft veroorzaakt. Naar aanleiding hiervan hebben wij onze procedure aangepast. In een situatie als deze sturen we sowieso de leverancier een mail om te vragen wanneer het nageleverd kan worden. Echter wachten we nu geen dagen meer op het antwoord. De klant krijgt dezelfde dag nog een mail, met of zonder het antwoord van de leverancier. Als het antwoord van de leverancier langer op zich laat wachten dan 1 dag sturen we deze na. We hopen hiermee een situatie als deze te voorkomen.

Fietstas

Keurig, goed en snel