Correct afgehandeld

S.Lindenschot

Fijne fietstassen.
En snelle levering

Pieter

Te summiere productbeschrijving, daardoor niet het exact juiste product besteld. Dit had voorkomen kunnen worden door zorgvuldigere omschrijvingen en keuze menu

Reactie Fietsencity.nl:

Is jammer om te horen dat het product niet correct was. Omdat we dit eerder hebben gehoord voor dit product hebben we het onderstaande toegevoegd aan de product omschrijving. We kunnen op... Is jammer om te horen dat het product niet correct was. Omdat we dit eerder hebben gehoord voor dit product hebben we het onderstaande toegevoegd aan de product omschrijving. We kunnen op productniveau niet zien op welke fietsen de Gazelle onderdelen gebruikt worden. Wel andersom welke onderdelen er op een Gazelle fiets zitten. Hiervoor hebben we echter altijd het Gazelle framenummer nodig. Als u niet zeker weet of dit de juiste koplamp is, neem dan contact met ons op met uw framenummer. We kunnen dan nagaan of het de juiste koplamp is.

Jan

Product was goed en snel geleverd.

Scherpe prijzen en snelle levering

PK

OK, maar geleverde artikel was niet zoals op de afbeelding.

Reactie Fietsencity.nl:

Het spijt ons om te horen dat de afbeelding niet helemaal overeenkwam met het geleverde product. Wij zijn helaas van onze leverancier afhankelijk voor de aanlevering van afbeeldingen die op detail... Het spijt ons om te horen dat de afbeelding niet helemaal overeenkwam met het geleverde product. Wij zijn helaas van onze leverancier afhankelijk voor de aanlevering van afbeeldingen die op detail kunnen verschillen. Om dit zo veel mogelijk uit te sluiten is er de mogelijkheid ons bij twijfel een mail met het framenummer van de fiets te sturen. Vaak kunnen wij aan de hand hiervan de bijbehorende lamp vinden. Dit vergroot de kans dat u wel de goede lamp in uw bezit krijgt. Hier helpen wij u graag bij.

Angela

Snelle verzending

Bestelling geleverd zoals toegezegd (dus cf het bestelde, binnen aangegeven levertijd enz.)