KoenDtex

Zeer goed

BJORN

Goede ervaring topkwaliteit producten

Henk

Had vanwege een verjaardag op korte termijn een dartbord nodig. Die kon ik gelukkig ophalen in Hengelo. Een jongeman leidde mij telefonisch naar de juiste locatie en stond buiten op me te wachten.

H.S

Super simpel besteld snel geleverd

Stefan

Geweldig training in gsspelletjes

Rens van den Brandt

Laatst hier nieuwe accessoires gekocht voor mijn dartpijlen. Besteld rond 16.30u in de middag en de dag erna al in de brievenbus! Uitstekende levering en voor de rest totaal geen slechte ervaringen... Laatst hier nieuwe accessoires gekocht voor mijn dartpijlen. Besteld rond 16.30u in de middag en de dag erna al in de brievenbus! Uitstekende levering en voor de rest totaal geen slechte ervaringen gehad. Als ik volgende keer opnieuw iets nodig heb voor het darten, is dit de eerste site waar ik op kijk vanwege de goede service.

Hilbert Okken

Positief

Ivdh

Slechte kwaliteit pijlen, heb in een week tijd al 5 shafts kapot.
Daarbij was levering traag en slecht. Ook het scorebord is van slechte kwaliteit.

Reactie Fietsbandendiscounter.nl:

Beste,
Beste,
Bedankt voor de review en uw mening. We hebben geprobeerd contact te krijgen met u om u te kunnen helpen, helaas kregen we geen gehoor. Hopelijk laat u nog iets van u horen en kunnen we u helpen aan een oplossing.
Shafts zijn net als flights producten die niet zo duur zijn en regelmatig kapot gaan. Wij raden aan een aantal shafts en flights op voorraad te houden zodat u snel weer door kunt darten.
Ik weet niet welk scorebord u heeft gekocht, maar ik vermoed een whiteboard. Whiteboard stiften zijn vaak van groot belang hoe goed het scorebord werkt, wij raden aan maxiflo stiften te kopen en te gebruiken. Die whiteboard stiften zijn erg goed en kunnen perfect op al onze whiteboards gebruikt worden.
Met vriendelijke groeten,
Marco Ruizendaal