jan r verstraeten

Zeer positief ,goede prijzen en super snelle levering

Van Ossenbruggen

Alleen jammer dat ik 2x verzendkosten moest betalen terwijl alles wel in 1 doosje geleverd werd,
ik had een paar minuten later nog iets bijbesteld

Reactie Fietsbandendiscounter.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback. wij zijn inderdaad trots op onze ruime assortiment en voorradigheid.

Dat u twee keer verzendkosten heeft betaald is ons niet opgevallen en niet de bedoeling. Wij hebben u zojuist 1x verzendkosten teruggesort. In het vervolg kunt u een dergelijk verzoek als opmerking aan de order toevoegen of ons even mailen. Dan gaat het sowieso niet mis.

Wij wensen u veel dartplezier toe en nogmaals dank de feedback!

Willem-Jan

Op basis van 1 bestelling, die "vermist" is geraakt, niet echt positief te noemen.

Reactie Fietsbandendiscounter.nl:

Bedankt voor uw beoordeling. Heel vervelend dat uw zending vertraging op heeft gelopen, gelukkig is uw zending inmiddels bij u bezorgd.

U kunt er bij ons van op aan dat wij op werkdagen bestellingen die tot 17u worden geplaatst, dezelfde dag verzenden. Toch loopt een pakket wel eens vertraging op bij PostNL of DHL, waardoor je het niet de volgende dag in huis hebt, en dan is dat zuur voor alle partijen. Wij houden onze klanten zo goed mogelijk telefonisch en/of per mail op de hoogte bij vermissing of vertraging en zorgen voor een passende oplossing.

J.A. t Hoen

Nog weinig ervaring met dit bedrijf daar ik geen darter ben maar wat gekocht heb voor mijn kleinzoon. De levering was netjes verzorgd en kreeg via een mail snel antwoord op een vraag.

Carola Bruins

Super! Geen klachten. Top service en afhandeling. Prijs kwaliteit is goed.

Top, snelle levering en goede prijs

Vink

Top communicatie en levering