8.3/10
8.5/10
8.1/10

2030 Reviews

Jolanda

Mooie fietstas. Alleen jammer dat de gleuven van de beugel verkeerd om gestikt waren.

Snel geleverd

Gebeld over de klacht. Wel excuses maar verder niets mee gedaan.

C. Elshout

Kinder fietszitje gekocht, prima stoeltje.
Het helmpje wat ik heb gekocht, ben ik minder tevreden mee, de bevestiging zit verkeerd om in de helm, dus dat was even knutselen.

Je kan tijdens het zoeken naar een geschikt product, chatten met een medewerker dit heb ik als zeer pretttig ervaren.

n.v.t.

Maaike

Snelle service, fijne prijzen!

Brievenbuspost bij zitkussentjes, breed aanbod.

Doordat niet direct duidelijk was dat brievenbusverzending een optie was, ben ik de eerste keer op de website afgehaakt en heb niet besteld. Dit zou duidelijker aangeboden mogen worden.
De Liberty zitkussens zijn niet zichtbaar in het assortiment wanneer je wil selecteren op merk. Ik moest via de zoekbalk op het merk zoeken om ze te vinden.
De foto’s bij de producten zijn niet altijd even duidelijk, een detailfoto (voor kleur en materiaal) zou erg prettig zijn.

J.M. Buenk

Heel prettig. Ik vroeg de medewerker of ik een foto kon sturen zodat hij kon zien of het stoeltje zou passen, en hij werkte hier aan mee. Mijn behoefte aan flexibiliteit is helemaal vervuld! :-)

Sterk: service is persoonlijk, flexibel en proffesioneel

Vooralsnog geen verbeterpunten

Chiara

Ruime keus en goede informatie.

Het is Soms niet helemaal duidelijk wat je precies besteld, eenmaal besteld kan je het product niet meer terug vinden in je eigen account.

Fam van urk

Ik heb een pakket besteld en dat was er binnen enkele dagen ,superblij met de set en precies de kleuren van die ik bedoelde.
Al met al heel tevreden ....

Nvt

Nvt

Familie Lucassen

Voor het eerst iets besteld bij jullie, en een goede ervaring. Snelle reactie op vragen via mail

Nog niet

Nog niet

Michelle

Top service! Ik heb meerdere keren contant moeten opnemen, omdat ik er niet helemaal uitkwam met het bevestigen van een zadelstang. Ze wisten dit telefonisch precies uit te leggen en namen rustig de...

Goede service!

Myrna Janssen

Dit bedrijf komt zijn beloftes na. Vragen kun je stellen bij de chat en dan krijg je snel een duidelijk antwoord. Heel blij met mijn fietsmandje en fietsstoeltje dat wel past!

De chat waarbij je een duidelijk antwoord krijgt. Geen standaard antwoord! Zonder wachttijden.

Dcp

In 1 woord: perfect.