8.3/10
8.5/10
8.1/10

2097 Reviews

J. van der Worp

Heel prettig bedrijf! Fijne communicatie, snelle levering en we zijn zeer tevreden over het product. Zou hier zeker weer bestellen.

Janine

Makkelijk, goede aanbieding, snel geleverd!

Veel op voorraad, makkelijke website, goede prijs en heel snel geleverd!

De dozen zagen er bij aankomst een beetje uit alsof ze een reisje rond de wereld hadden gemaakt. Maar ik snap dat dat ook voor een groot gedeelte niet bij jullie ligt.

Jan

Erg slecht. Nadat ik een bestelling heb gedaan zeer spoedig de orderbevestiging gekregen. Echter, is dat het enige wat ik heb ontvangen..
Na 2 weken een mail gestuurd of mijn bestelling al...

Betere communicatie!

Carin Hodes

Super fijn bedrijf , makkelijk bestellen snel in huis .

Alles is makkelijk te vinden

anita

Slecht
Ik heb een tegenhoud besteld, via messenger contact gehad en is niet zoals verwacht
Verschillende kleuren. Retour sturen moet je eerst melden. In maart mijn eerste mail gestuurd...

Antwoord via messenger was snel alleen niet de juiste informatie

Als mensen iets retour willen zenden en dit moet je eerst per mail bevestigt krijgen, reageer dan (sneller) op de mail

borchers

1e x besteld dus verder nog geen ervaring

x

graag iets langere linten aan het kussentje voor de e bike .ze passen nu net net niet omdat de bagagedrager breder is

P.

Goed.

Alexander

Uitstekende website. Bestelling en betaling ging probleemloos. Geen omdoos, puur de originele verpakking en goed dicht geplakt. Inhoud was 100% intact.

Productinformatie online.

Wanneer er een frame-beugel wordt meebesteld, graag ook een instructie toevoegen voor de montage. Heeft mij nu 15 minuten puzzelen gekost welke niet nodig was geweest met een 1-A4 instructie of een filmpje op de site.

Nico

Website en bestellen was ok, maar vervolg was minder.

Goede informatie.

Eerlijkheid