Fieber

Kwaliteit van telecomdiensten
Kwaliteit van het advies
8.3/10

Gommans Automatisering BV

Prima provider met betrokken medewerkers

Medewerkers hebben verstand van zaken.

Ruby Finance

Echt een top bedrijf en klantenservice, ik wordt altijd netjes geholpen!

onbereikbaar dankzij Fieber

Ruim twee maanden geleden nummerportering gedaan via Fieber. Het nummer is echter nog steeds niet bereikbaar en ondanks herhaald verzoeken, heeft Fieber de aansluiting nog steeds niet operationeel...

mooie verkooppraatjes.

Waarmaken wat je belooft.

Beste,

Wat vervelend dat jullie onze service als zeer negatief hebt ervaren. Helaas is het mij vooralsnog niet gelukt om het hier telefonisch met jullie over te hebben.

Ik heb begrepen dat wij na jullie bestelling herhaaldelijk contact gezocht hebben om alles op te lossen. Tevergeefs, want er werd niet op onze contactpogingen gereageerd. Het was hierdoor onmogelijk voor ons om de problemen op te lossen. Ik begrijp dat dit erg vervelend is. Ik heb begrepen dat jullie de diensten bij ons willen opzeggen. Natuurlijk is dat mogelijk.

Mochten jullie nog vragen hebben dan kunnen jullie telefonisch contact met ons opnemen of een e-mail sturen. Wij horen het graag als wij nog iets voor jullie kunnen doen.

Esther van Fieber

iPublications

Wat een geweldig bedrijf dit! Al jaren tevreden klant, ondanks verhuizingen, nieuwe aansluitingen, wijzigende hardware, wisselende wensen. Waar kom je het vandaag de dag nog tegen dat:

Klantgericht (maar dan echt, geen marketing-bullshit)
Veel kennis en kunde (en ook meteen aan de lijn / chat / mail)
Interessant aanbod.

Een tip: GA ZO DOOR.

Reactie Fieber:

Wauw bedankt voor deze ontzettend positieve review! Wat fijn dat jullie onze service zo positief ervaren en waarderen! :-)

Koert van Diggelen

Mijn ervaring was zoals gebruikelijk ontzettend goed, vooral het feit dat het kantoor lekker in de buurt zit (Amstelveen) en niet heel ver weg (Alkmaar) is een verademing!

Direct contact met de medewerker.

Recom Design

Erg fijn bedrijf met betaalbare oplossing voor o.a. zelfstandigen.

Reactie Fieber:

Bedankt voor je review, ik heb je opmerkingen doorgegeven!

Wexxler.nl

Snelle en goede oplevering van internetaansluiting op nieuwe locatie van Wexxler.nl

Persoonlijk, snel, duidelijk, goed

Specifieker aangeven op welk moment de oplevering plaats kan vinden, er wordt nu een ruime inschatting gedaan en feitelijk wordt er sneller opgeleverd.

Reactie Fieber:

Fijn om deze positieve review te zien!

Als de opdracht eenmaal in het vizier is, gaat alles heel snel.

Snelheid als opdracht in vizier is.

Heel veel mailtjes krijg je van Fieber. Elke keer van andere afdelingen. De mailtjes zijn niet overzichtelijk, komen waarschijnlijk uit een CRM systeem.

Polandtravel

Vriendelijke mensen reageren snel. Alleen sturen de verkeerde zaken op dan duurt het ineens weer lang. Na 3 keer nog niet de goede bestelling in huis. Wel een aanmaning over een al eerder...

Reactie Fieber:

We hebben nog een telefonisch gesprek gehad, ik begrijp je helemaal. Ik heb het doorgegeven!

Zeer goed

prima voorlichting

Reactie Fieber:

Goed om deze positieve review te lezen!