Fieber

Kwaliteit van telecomdiensten
Kwaliteit van het advies
8.3/10

Kubic

Verkoop doet een aanname van te leveren diensten en later kunnen er dus nbehoorlijk extra kosten bij komen.
in eerste instantie kon platform fieber op bestaande telefoons en glasvezel en...

Na de strop van 3k extra zijn de diensten acceptabel alleen zijn we nu weer beland bij nieuwe uitdaging die vooraf wel mogelijk was maar dat we weer extra sip trunks moeten aanschaffen! ,, weer extra kosten!

Wij weten niets van jullie techniek en als we wat willen en verkoop zegt dat dat kan ," geen probleem , en er is nog meer mogelijk" dan moet fieber de juiste offerte sturen met de wensen die de klant vraagt en niet achteraf extra extra extra kosten vragen, " ja je hoeft het niet af te nemen"

beloofte maakt schuld" - jullie weten wat er voor nodig is , bereken dat in je verkoop vooraf !

Reactie Fieber:

Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad. Bedankt voor de waardevolle feedback! We hebben binnen onze organisatie verbeteringen gemaakt om dit in het vervolg te voorkomen. Nogmaals dank en wij vertrouwen er op dat het zo opgelost is.

Limburg01

Prima bedrijf, fijne platte organisatie die met jonge techneuten hard aan de weg werkt.

Brede technische kennis .

Reactie Fieber:

Hartelijk bedankt voor de positieve review!

Iris

Na een rommelige start ben ik tevreden! Technisch (zover een leek als ik dat kan beoordelen): perfect. De informatie in het begin was rommelig waardoor ik uiteindelijk een week later startte dan...

Vriendelijke medewerkers die er alles aan doen om je te helpen. Top!

Kennisvergroting van de medewerkers. En meer structuur of waar het dan ook ligt; ik bleek in eerste instantie eeen verouderde aanmeldcode te hebben ontvangen waardoor ik niet kon starten. Vervolgens bleek ik een telefoonnummer te moeten kopen wat nergens staat of wordt verteld. (Het meer als optie gegeven). En nu ontving ik een factuur die me erg verbaast. Dat zou niet zo moeten zijn; ongeacht de hoogte van het bedrag/verbruik zou het mij niet mogen verrassen.

Pegasus holland bv

Na ondertekening contract letterlijk en figuurlijk kut service.

klantvriendelijkheid support waardeloos.

Slechte communicatie, afspraken niet nakomen.

Geen.

Pas na het aangaan van de overeenkomst komen ze opeens met "Internet backup is niet onbeperkt, je krijgt 500 mb" Iets wat compleet onacceptabel is. Daarnaast liegen ze ook nog eens dat dit wel besproken was, terwijl juist het tegenovergestelde telefonisch kenbaar is gemaakt.

Gabriel Rybier, adviseur

Het advies en ondersteuning voor dat de bestellingf gedaan is was zeer goed. Nadat het nieuwe telefoon geleverd is
begonnen de problemen ( zie hieronder)

De Support was erg goed

Er is blijkbaar geen enkele coordinatie tussen de installateur en die gene die advisieren moeten bij het gebruik van het nieuwe telefoon. Er wordt aangenomen dat iedereen , zonder voorlichting, direct weet hoe alles gebruikt moet worden.
De algemene gegvens op de site van Fieber zijn vaak niet voldoende

Kut

nee

waar moet ik beginnen maak waar wat je belooft

Waardeloos

nope

afspraken nakomen

Texelduinen

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Ik ben netjes en goed geholpen

Prettige, deskundige medewerkers. Wordt van A tot Z geholpen totdat alles naar wens is.

Reactie Fieber:

Fijn om te horen! Dankjewel :) Ik zal het doorgeven aan mijn collega's.

Top

Duidelijk, snel

Bij de fax-service vooraf duidelijk maken dat er nog kosten zijn voor een telefoonnummer.

Beste,

Bedankt voor je positieve reactie. We nemen de feedback mee!