Fieber

Kwaliteit van het advies
8.3/10

Tophaar

Zeer goed

Snel contact en staan altijd voor je klaar

Emiel

Jaren tevreden klant! Zins de uitbreiding van mijn bedrijfsvoering, samen met sales een nieuw toekomstig plan opgetuigd. Het zag er allemaal veelbelovend uit. Maar helaas.... de opvolgingen van... Jaren tevreden klant! Zins de uitbreiding van mijn bedrijfsvoering, samen met sales een nieuw toekomstig plan opgetuigd. Het zag er allemaal veelbelovend uit. Maar helaas.... de opvolgingen van Support en Infra schieten hierin tekort...

Er gebeurt niet veel meer, krijg moeilijk antwoord. Wacht nu al maanden geduldig op de oplevering, terwijl de eerste facturen al de deur uit zijn gegaan.

Voor grote oplossingen kunt u beter even verder zoeken.

Apptimize

Wij zijn inmiddels een aantal jaren klant en zijn altijd met grote tevredenheid geholpen. Zowel bij het meedenken over de juiste oplossing als het korte tijd uitvoeren van onze wensen zijn hierbij... Wij zijn inmiddels een aantal jaren klant en zijn altijd met grote tevredenheid geholpen. Zowel bij het meedenken over de juiste oplossing als het korte tijd uitvoeren van onze wensen zijn hierbij opvallend.

- Flexibel
- Denken mee
- Spcialistisch

In zowel de startperiode van mijn VOIP bij Fieber als nu in de startperiode van de vast/mobiel integratie ging er nogal wat fout bij Fieber en waren er de nodige problemen. Als alle problemen dan... In zowel de startperiode van mijn VOIP bij Fieber als nu in de startperiode van de vast/mobiel integratie ging er nogal wat fout bij Fieber en waren er de nodige problemen. Als alle problemen dan zijn opgelost dan is het ook wel stabiel goed is mijn ervaring met VOIP, dus dat hoop ik van het mobiele abonnement en de vast/mobiel integratie ook.

Medewerkers zijn heel vriendelijk en reageren snel.

Een melding/probleem/klacht direct aan 1 medewerker koppelen. Ik kreeg vaak verschillende mensen, op de chat, aan de telefoon, via de mail en dat is lastig. Aan het eind ging het prima toen alleen Nils het afhandelde.

Heel goed geholpen. Professioneel bedrijf

Verstand van zaken, meedenken.

Jeroen A

In de zoektocht naar een goede hosted voip provider kwam ik terecht bij Fieber. Na telefonisch goed te woord te zijn gestaan en een snelle informatie per te hebben ontvangen heb ik via de Fieber... In de zoektocht naar een goede hosted voip provider kwam ik terecht bij Fieber. Na telefonisch goed te woord te zijn gestaan en een snelle informatie per te hebben ontvangen heb ik via de Fieber website een bestelling geplaatst.
Bij de bestelling van het product ging iets echter niet helemaal goed. Ik kreeg geen enkele terugkoppeling betreft de status van het product. Ook telefonisch kon ik geen enkele informatie krijgen.
Gelukkig is dit later rechtgezet en ben ik alsnog heel netjes geholpen en is alles administratief ook recht gezet. Ook het telefonisch contact over het instellen van de centrale was heel prettig en informatief

Bedrijf is prima maar verbinding is helaas slecht waardoor ik het binnen een maand heb beëindigd.

Willems

Eind goed ,al goed.Alles functioneert goed.

Snelle reactie p hulpvraag

Heel goed advies en persoonlijk contact. Direct diensten kunnen regelen en migratie vanaf de oude provider in gang gezet.

Snelle levering diensten

Reinoud

Via sales wordt alles razendsnel toegezegd en ontvang je super snel facturen. Daarna gebeurt er niet veel en word je als klant niet meegenomen in de dienstverlening. Ik heb eerder ook een enquete... Via sales wordt alles razendsnel toegezegd en ontvang je super snel facturen. Daarna gebeurt er niet veel en word je als klant niet meegenomen in de dienstverlening. Ik heb eerder ook een enquete ingevuld en gevraagd om contact maar dat is ook niet gebeurd dus ik weet niet wat de waarde is van deze enquete.

razendsnel facturen sturen

Als je klant wordt je totaal niet meegenomen in de dienstverlening.