7.7/10
Informatie foto's op de website
Eenvoud boeken
Faciliteiten

Fam. de Vries

Choix de Vivre

Sterke punten tijdens het verblijf

Groot en ruim huis! Fantastisch zwembad, heerlijke sauna.
Mooie beneden ruimte met pool-biljart, extra koelkast en heerlijke lounge banken.
Rustige omgeving en een grote tuin met een super bbq,
Voldoende keukenmachines, servies en koffie/thee mogelijkheden.
Prachtige grote badkamer boven!

Wat kleine puntjes op de i voor de schoonmaak zou het helemaal perfect maken.

Van Vreckem Sylvia

Vakantiewoning Maison Doyard in Taverneux

Sterke punten tijdens het verblijf

eigenaars waren zeer vriendelijk, als we belden voor de vuilzak te komen halen, waren ze daar direct

we hadden veel last van vliegen, echt extreem veel, 's avonds voor het slapen spoten we met een bus tegen de vliegen, dag erachter tegen de middag zaten er terug veel, hebben er fotos van genomen
proximus of telenet zou ook ideaal zijn, nu kan je savonds geen tv kijken, als het regent en je huurt het met kinderen is de mogelijkheid om tv te kijken wel aangenaam
ook een parasol op het terras zou handig zijn, nu kan je als het echt warm is niet op het terras zitten want er is geen schaduw
de bbq was ook echt vuil, de kolen van de vorige gebruiker lagen er nog in en ook de rooster was niet proper

Reactie FFweg.com:

We (FFweg.com) hebben de eigenaar diverse keren gevraagd om een vaatwasser en kabeltelevisie of internet.
Maar tot op heden wil hij daar niet aan. Uw opmerkingen over de schoonmaak geven we door.

GJ

Vakantiewoning le Vieux Tilleul

prijs-kwaliteit

Reactie FFweg.com:

Het huis is niet vrijstaand, de eigenaar woont zalf in het rechter deel van de woning.

L.van Beek

Le Beau souvenir

Sterke punten tijdens het verblijf

Uitzicht, jacuzzi met schoon water, ruim huis.
Vriendelijke ontvangst gastvrouw.

Achterstallig onderhoud oa,los schietende deurklink toilet, niet goed sluitende koelkast deur, matige matrassen.

John Bertels

Houffalize huisje 12 personen

Sterke punten tijdens het verblijf

We vonden het huisje mooi ingericht , 1 badkamer was beetje weinig , maar voor 1 weekend niet echt storend .
Mooie tuin en zeker genoeg materiaal om voor 12 personen te koken.

Pooltafel is aan vernieuwing toe , maar we hebben er wel veel plezier mee gehad . Heel storend was de vliegenplaag.
Ijskast had te weinig legrekken , we hebben echt alles moeten stapelen.
In onze kamers was er echt vocht , de donsdekens voelde nat aan en er hing een storende geur. Maar dit was maar in 1 van de 6 kamers. voor de rest prima , we komen zeker terug

JK

Le vieux Tilleul

Prijs kwaliteit

Rommelige nabetalingen

Reactie FFweg.com:

Le Vieux Tilleul is een eenvoudig vakantiehuis met niet zo veel faciliteiten,
De huurprijs van het vakantiehuis is dan ook zeker niet hoog.

idv

Le vieux tilleul

niks van verbinding men kan enkel noodoproep doen. privacy men mag huisdieren meebrengen maar je kan de hond niet uitlaten zonder band want de hond van de eigenaar loopt steeds rond het huis..tuin..

Christine Achten

Taverneux, Villa esperanza

Sterke punten tijdens het verblijf

prachtig huis, veel ruimte , goede tuin

Lawaai van nabijgelegen autostrade, iets te weinig kookgerei(snijplankbvb), heel veel vliegen (misschien al iets klaar leggen om ze te bestrijden)

myriam

Buret 96 b

Bij binnenkomst in ons huis, werden we verwelkomd door ontzettend veel vliegen. De keukenkastjes waren erg vies. 1 badkamer voor 12 personen is te weinig.

Reactie FFweg.com:

We zullen de eigenaar aanspreken wegens de opmerkingen over de schoonmaak.
Op de website staat een duidelijke omschrijving van het vakantiehuis in Buret,
dus bij reservering is al duidelijk dat er maar 1 badkamer aanwezig is.
Wat betreft de vliegen, dat is niet te voorkomen in de Ardennen.
In een landelijk gebied zijn nu eenmaal vliegen aanwezig als het warmer wordt.

FFweg.com
Hans Kroneman

Guido Wydaeghe

Houfalize, Houffa 286

Sterke punten tijdens het verblijf

Verzorgd, goed ingericht, inschikkelijke eigenaar.