FestLab

Kaat

Mooi aanbod en vlotte service

Jolien Schaeverbeke

Origineel en creatieve manier om zelf aan de slag te gaan met suikerbonendoosjes
Fijn dat er ook glaswerk te bestellen is
Bloembolletjes zijn een geweldig alternatief voor de mindere...
Fijn dat er ook glaswerk te bestellen is
Bloembolletjes zijn een geweldig alternatief voor de mindere zoetekauwen
Enig minpuntje:
Pakjes zijn standaard 7 euro: misschien aanpassen navenant de grootte als dat kan?

Britt

Ik ontwierp tweemaal zelf mijn geboortekaartje en zocht online alle doopsuiker uit. Bij het eerste kindje was ik zeker van de combinaties, bij de tweede twijfelde ik. Ik wou toch alles even in het... Ik ontwierp tweemaal zelf mijn geboortekaartje en zocht online alle doopsuiker uit. Bij het eerste kindje was ik zeker van de combinaties, bij de tweede twijfelde ik. Ik wou toch alles even in het echt zien. Afspraak gemaakt zonder advies, een uurtje rondgelopen en alles verzameld. Nog wat kleine aanpassingen en zooo blij met het eindresultaat. Zeker een aanrader om tot daar te rijden.

Inge Stroobandt

Bij onze zoektocht naar een passend geboortekaartje voor ons 2de zoontje kwamen we online via Festlab terecht. Het concept dat je kan kiezen tussen de kaartjes S-M of L is ook zeer handig en voor... Bij onze zoektocht naar een passend geboortekaartje voor ons 2de zoontje kwamen we online via Festlab terecht. Het concept dat je kan kiezen tussen de kaartjes S-M of L is ook zeer handig en voor elk budget rekening gehouden..
Ook dat je alles voor de doopsuikers kan aankopen, maar het zelf nog ineen kan steken is mooi meegenomen.
Bij vragen of wensen wordt je ook meteen geholpen!
En tenslotte.. al veel complimenten op het kaartje en de doopsuiker gekregen!

Michelle

Van begin tot einde super tevreden!
We ontdekten FestLab online en werden meteen fan door hun prachtige ontwerpen en mooie aanbod aan doopsuiker.
Eenmaal vertrokken konden we alleen maar...
Van begin tot einde super tevreden!
Eenmaal vertrokken konden we alleen maar vaststellen dat ze effectief een kei zijn in wat ze doen! Ons kaartje werd prachtig naar onze wensen gemaakt, tips en advies werden gegeven en niets was hen te veel. Wat een zalige samenwerking! We konden door hun mooie assortiment ook zelf ‘spelen’ met het vraagstuk ‘geboortesuiker’. En of we gelukkig zijn met het eindresultaat!
Mega blij! Bedankt, FestLab! 🤩

Sjanny Van de Voorde

Zeer aangename website met duidelijke foto's en uitleg om producten te kiezen. Het tabblad met inspiratie was ook zeer nuttig. Zeer snelle levering ook.

Laurine L.

Zowel voor de 1ste als de 2de dochter ons geboortekaartje en doopsuiker besteld bij Festlab. Alles online via de site/mail geregeld. Supervlotte service, geen opmerkingen! Tevreden klanten hier.

stéphanie terny

Goeie kwaliteit en snelle levering

Niels Borgenon

Fijne en correcte samenwerking, geven de nodige tips en de service gaat zeer vlot