FestLab

Liesbeth

Geweldige samenwerking voor het maken van het geboortekaartje en het samenstellen van de doopsuiker. Open en vlotte communicatie.

Hoi Liesbeth,
Zo fijn om te horen!! Geniet nog van de vele babyknuffels en wie weet tot de volgende keer ;).

Lien Den Dauw

Heel goede en snelle service!

Dag Lien,
Top, dankjewel om de tijd te nemen voor het schrijven van een review!

Marieke

Goede service

Reactie FestLab:

Dat is fijn om te horen Marieke!

Minne Van Brempt

Mijn man en ik wilden graag de doopsuiker voor ons kindje zelf maken en samenstellen. Om onze doopsuiker te personaliseren hebben we gekozen voor stickers van FestLab.
De website was duidelijk...
De website was duidelijk en makkelijk te gebruiken. Jammer genoeg was er iets mis gelopen met de levering maar de dames van FestLab hebben een prima oplossing gezocht. Waarvoor dank! De stickers zien er prachtig uit.

Hoi Minne,
Hoi Minne,
Dankjewel voor de review!! Wanneer er iets misloopt proberen we idd zo snel en goed mogelijk voor een oplossing te zorgen. Dat is voor ons beide namelijk het fijnst ;).

Gitte

Zeer vriendelijk en behulpzaam!

Hoi Gitte,
Dankjewel, dat horen we graag!! Veel succes met de laatste loodjes ;).

Ann Verloo

Super!!

Hoi Ann,
Dankjewel om een review achter te laten! Vinden we fantastisch!!

Lynn Loots

Altijd perfect in orde!

Reactie FestLab:

Dankjewel voor de fijne review, heel leuk om te horen!!

Anke Van den Bergh

SUBLIEM !!!

Hoi Anke,
Ohhh zo fijn om te horen zeg!

Jill Van Goubergen

Heel mooi toffe samenwerking die resulteerde in een mooi geheel van kaartje en doopsuiker. Super tevreden!

Hoi Jill,
Zo fijn om te horen!! Geniet nog van deze mooie tijd en wie weet tot een volgende ;).

elke

Super leuke website, vriendelijk en snelle verzending

Hoi Elke,
Dankjewel voor de feedback! Fijn om te horen dat je een aangename shopervaring had ;). Veel plezier met alles!!