FestLab

Aude

Geweldig: professionele begeleiding en uitgebreid & betaalbaar aanbod

Anissa S

Leuk, origineel aanbod waar je zelf mee aan de slag kan!

Shana

Snelle levering en voorzichtig ingepakt

Jolien

Leuke producten voor doopsuikerconcept.
Kleine tip: korte handleiding meesturen voor het plooien van de doosjes. Vooral voor de rechthoekige doosjes met wikkel😃

Inge Dehaeseleer

Ik wou graag mijn 3 dochters betrekken bij het geboortekaartje van ons zoontje. Daarom koos ik voor een kaartje op maat bij Festlab. Het is een enorm leuk proces om te doen; van het geven van ideeën... Ik wou graag mijn 3 dochters betrekken bij het geboortekaartje van ons zoontje. Daarom koos ik voor een kaartje op maat bij Festlab. Het is een enorm leuk proces om te doen; van het geven van ideeën tot het realiseren van bijpassend doopsuiker. Mijn meisjes zijn super fier dat ze zichzelf herkennen op het geboortekaartje. Met dank aan alle tips en ondersteuning realiseer je echt het geheel dat je zelf voor ogen had.

Lieze

We hebben twee keer ons geboortekaartje en doopsuiker besteld bij Festlab. We zijn steeds vriendelijk onthaald en hebben goede tips gekregen. Supervlotte service, geen opmerkingen! We zijn heel blij... We hebben twee keer ons geboortekaartje en doopsuiker besteld bij Festlab. We zijn steeds vriendelijk onthaald en hebben goede tips gekregen. Supervlotte service, geen opmerkingen! We zijn heel blij dat we alles via festlab geregeld hebben.

Jolika Stroeckx

Vorige week een bezoek gebracht aan het atelier. Het was heel leuk dat alles voorhanden is van verpakkingen, vullingen, afwerking,... Je kan zelf alles nemen en uitproberen. Een echte aanrader om... Vorige week een bezoek gebracht aan het atelier. Het was heel leuk dat alles voorhanden is van verpakkingen, vullingen, afwerking,... Je kan zelf alles nemen en uitproberen. Een echte aanrader om het atelier eens te bezoeken

Naomi Verwulgen

- Zeer mooie en duidelijke website waar alles terug te vinden is.
- ZEER handig dat je op voorhand eerst kaartjes kan bestellen om te zien welke kleur je juist wil hebben.
- Goed dat er...
- Zeer mooie en duidelijke website waar alles terug te vinden is.
- Goed dat er info wordt gegeven wanneer bestellingen verzonden worden (zo kan je ongeveer inschatten wanneer je pakket kan ontvangen)

Kaat

Mooi aanbod en vlotte service