Marja

Betrokken - lief - ontzorgend en behulpzaam - lief sturend naar waar het om gaat - oog voor alles - komt met ideeën - niet dwingend

Johan

Een fantastische locatie om een dierbare op te baren. ook een prima en liefdevolle opvang door Marise. Dit is echt een plaats om aan te bevelen bij mensen. Maar ook de persoon van Marise is aan te... Een fantastische locatie om een dierbare op te baren. ook een prima en liefdevolle opvang door Marise. Dit is echt een plaats om aan te bevelen bij mensen. Maar ook de persoon van Marise is aan te bevelen bij mensen. Ga vooral zo door.

Dries

Fantastische begeleiding . Heel bewogen naar de nabestaanden.

Charles

Met Marise hebben jullie een kei van een medewerker c.q. dienstverlener in huis gehaald , wat zou Nederland schoon zijn met meer van deze mensen.

Tineke

Zo blij om Marise te hebben leren kennen tijdens deze hele verdrietige periode. Zij heeft ons op een hele fijne manier ondersteund bij het afscheid nemen van Meinte. Onmisbaar en niet in woorden uit... Zo blij om Marise te hebben leren kennen tijdens deze hele verdrietige periode. Zij heeft ons op een hele fijne manier ondersteund bij het afscheid nemen van Meinte. Onmisbaar en niet in woorden uit te drukken wat dit voor ons heeft betekend.

Klaas-Jan

De hoge mate van betrokkenheid en expertise hebben er voor gezorgd dat wij terug kijken op een heel mooie uitvaart. Marise is zichtbaar waar het moet en onzichtbaar waar het wenselijk is. Voor ons... De hoge mate van betrokkenheid en expertise hebben er voor gezorgd dat wij terug kijken op een heel mooie uitvaart. Marise is zichtbaar waar het moet en onzichtbaar waar het wenselijk is. Voor ons een enorme steun in een lastige periode.

Lourens

We zijn uitermate tevreden over Fender Uitvaart. Marise de Oudsten is iemand die erg betrokken is en goed luistert naar de wensen van de nabestaanden. Haar persoonlijk aandacht is geweldig en geeft... We zijn uitermate tevreden over Fender Uitvaart. Marise de Oudsten is iemand die erg betrokken is en goed luistert naar de wensen van de nabestaanden. Haar persoonlijk aandacht is geweldig en geeft veel vertrouwen. Denkt mee en komt met goede adviezen. Ze zorgt ervoor dat alles rondom de uitvaartdienst goed wordt geregeld. Ze is altijd bereikbaar en houdt zelf ook nauw contact met de nabestaanden. En ook erg belangrijk, na afloop geen onverwachte verrassingen. Mede dankzij Marise hebben we op een mooie en waardige manier afscheid kunnen nemen van onze moeder.

Jelle

Mijn vader overleed plotseling en we hadden het nooit gehad over zijn uitvaart. We wisten niet eens of hij gecremeerd of begraven wilde worden en hadden zelf ook nog geen idee. Wij hadden Arianne en... Mijn vader overleed plotseling en we hadden het nooit gehad over zijn uitvaart. We wisten niet eens of hij gecremeerd of begraven wilde worden en hadden zelf ook nog geen idee. Wij hadden Arianne en die heeft heel rustig alle uitleg gegeven en ter plekke berekeningen gemaakt voor verschillende begraafplaatsen zodat we goed konden vergelijken met cremeren. Het was zo fijn dat we meteen inzicht hadden in alle kosten!Ook in de loop van de dagen konden we met al onze vragen terecht, nooit was iets teveel. En de uitvaart, het klinkt gek, maar het was zo liefdevol en het was zulk mooi weer dat het wel een feestje leek. We zijn Arianne en alle andere mensen van Fender heel erg dankbaar voor alle inspanningen die zij hebben verricht. Chapeau!

Grace

Onze ervaring met Marise is haar betrokkenheid en de aandacht naar het gezin toe ipv alleen maar het zakelijke gedeelte.

Jente

Goed en overzichtelijke aanbod van producten. Persoonlijke aandacht waarin Marise mee kan denken en door de juiste vragen te stellen kan ontdekken wat passend is bij wat passend is bij de situatie.... Goed en overzichtelijke aanbod van producten. Persoonlijke aandacht waarin Marise mee kan denken en door de juiste vragen te stellen kan ontdekken wat passend is bij wat passend is bij de situatie. Achter Fender staat een goed werkend team, specialisme en professionaliteit. Een aanrader voor ieder die van een afscheid een mooi beleef moment wil maken.