Jetta

Mijn zus heeft voor haar overlijden kennis gemaakt met Marise. Dat gaf haar rust en vertrouwen dat haar afscheid goed geregeld zou worden. En dat was ook zo.

Marise heeft de gave om...

Marise heeft de gave om onzichtbaar zichtbaar te zijn, om met professionele afstand dichtbij te zijn. Haar betrokkenheid en warmte is echt en dat voel je 💕

Soumaya

Wij hebben jullie dienstverlening als bijzonder en zeer prettig ervaren. Zelden tref je mensen die echt naar je luisteren en werken vanuit hun hart. Ze denken met je mee, maar dringen niks op. Ook... Wij hebben jullie dienstverlening als bijzonder en zeer prettig ervaren. Zelden tref je mensen die echt naar je luisteren en werken vanuit hun hart. Ze denken met je mee, maar dringen niks op. Ook werden jullie uitgedaagd om twee culturen samen te voegen.

Hoe jullie met ons verdriet en onze wensen zijn omgegaan is ongekend. Niets was teveel en zelfs het onmogelijke is mogelijk gemaakt...

Heel dankbaar voor alles wat jullie voor ons hebben betekend. Wij hebben mede dankzij jullie op een waardige manier afscheid kunnen nemen van hem die wij moeten missen...

Sonja

Ondanks dat we afscheid moesten nemen van mama denken we met een fijn gevoel terug aan een hele mooie uitvaart. Dank jullie wel

Severina

Mijn moeder was overleden en toen moesten wij een uitvaartbegeleider zoeken en mijn vriend kwam met jullie nummer. Ik heb toen gelijk gebeld en Sabina belde mij terug. Ik heb zo'n fijn gesprek gehad... Mijn moeder was overleden en toen moesten wij een uitvaartbegeleider zoeken en mijn vriend kwam met jullie nummer. Ik heb toen gelijk gebeld en Sabina belde mij terug. Ik heb zo'n fijn gesprek gehad aan de telefoon en voelde de klik meteen. Daarna mijn vader gebeld en die zei gelijk doen. De dag erna kwam Sabina bij mijn vader en mij op bezoek om het afscheid te regelen. Deze heftige gebeurtenis was heel fijn om dit samen met Sabina te regelen. Wij voelden ons erg op ons gemak bij haar en we hebben zelfs wel even gelachen want dat had mijn moeder ook fijn gevonden. Sabina je bent een topper.

Paula

Voordat mijn vader overleed, heeft hij kennisgemaakt met Marise van Fender Uitvaart. Dat gaf hem rust. Hij was onder de indruk van de uitleg en benadering van Marise.
‘Zij moest het...
‘Zij moest het regelen’! Samen met ons.
Toen mijn vader stervende was, adviseerde Marise op passende wijze voor wat ging komen... Ze was betrokken, ondersteunend, meedenkend maar vooral liefdevol. Marise geeft je de ruimte om stil te staan wat goed voelt. Dat ontroert mij als ik eraan terug denk. Het afscheidshuis is een aanwinst! Zo ontzettend fijn om de laatste dagen daar vele uren door te brengen in huiselijke sfeer. We hebben daar in alle rust vrienden en kennissen kunnen ontvangen. Het was een waardevol afscheid.

Bedankt daarvoor Marise/Fender Uitvaart��

Joke

Het was gewoon goed

Joke

Voor de tweede keer de warmte mogen ervaren bij Fender uitvaart.Niet in woorden uit te brengen.Liefdevol,ontzorgen,warmte.
Dankjewel Sabine en Marise,zo fijn dat jullie er samen voor ons er...
Dankjewel Sabine en Marise,zo fijn dat jullie er samen voor ons er waren.

Akke

Vanaf het moment dat onze moeder op haar sterfbed kennis maakte met Marise liet ze steeds meer van leven en de zorgen die daarbij hoorden los. Haar wensen had ze kunnen bespreken en ook de... Vanaf het moment dat onze moeder op haar sterfbed kennis maakte met Marise liet ze steeds meer van leven en de zorgen die daarbij hoorden los. Haar wensen had ze kunnen bespreken en ook de mogelijkheden in combinatie met haar verzekering werden duidelijk. Onze moeder had - terecht - alle vertrouwen in Marise.

Het Afscheidshuis was de perfecte plek om de laatste dagen met haar door te brengen. Niet in een kille veel te grote opbaarruimte maar in de knusse huiskamer van het Afscheidshuis die we voor de gelegenheid hadden gedecoreerd met haar eigen wollen creaties.

We hebben op de laatste avond in de nabijheid van onze moeder en oma pannekoeken gebakken en voor een laatste keer gelogeerd bij oma. Heel bijzonder. Heel speciaal.

Na de afscheidsdienst vormden de gasten buiten een erehaag en scheen de zon een laatste keer op haar zachte omawangetjes. Ze werd uitgenodigd om naar het licht te gaan.

Ook zijn we blij met de laatste rustplaats van onze moeder op het Vitushof naast het Afscheidshuis. Geboren in een klein dorp heeft ze nu haar rust gevonden op een vredige plek in de grote stad waar ze dertig jaar woonde.

De kracht van Marise is dat ze snel en op natuurlijke manier een connectie met je weet te maken. Ze springt bij waar het nodig is en geeft je de ruimte op je eigen manier afscheid te nemen. Ze voelt ook goed aan als er dingen even niet lukken en komt dan heel ongedwongen met oplossingen.

Zo hou je de ruimte voor verdriet, samenzijn en het ervaren van een haast magische week.

We hadden het niet anders gewild en kijken terug op een bijzondere afscheidsweek. ��

Gerrit

Fender Uitvaart begreep direct wat wij wilden. Prima geholpen!

Fred

Erg fijne en warme begeleiding door Marise en Sabina. Ze hebben alle tijd voor je en komen met goede suggesties om er een perfect afscheid van te maken.