Monique

Super goed.

P.A.van Dijk

Warm en efficient

Margriet

Wij hebben Fender Uitvaart en Marise in het bijzonder leren kennen als een ontzettend betrokken en warm mens. Ze stond altijd voor ons klaar, dacht met ons mee en gaf waar nodig de ruimte. De... Wij hebben Fender Uitvaart en Marise in het bijzonder leren kennen als een ontzettend betrokken en warm mens. Ze stond altijd voor ons klaar, dacht met ons mee en gaf waar nodig de ruimte. De liefdevolle wijze waarop zij ons heeft ondersteund bij het afscheid van onze moeder zal ons bijblijven.

Het mooie afscheidshuis heeft voor ons een belangrijke rol gespeeld in de manier waarop wij met onze naasten afscheid hebben kunnen nemen.

Dank je wel Marise, voor wat je voor onze familie hebt gedaan.

L.

Onze kleindochter is stilgeboren. Vlak voor de geboorte hebben we kontact met Marise opgenomen. Zij was voor ons de juiste persoon om ons bij te staan in deze week. In de periode vlak na de... Onze kleindochter is stilgeboren. Vlak voor de geboorte hebben we kontact met Marise opgenomen. Zij was voor ons de juiste persoon om ons bij te staan in deze week. In de periode vlak na de bevalling en in het ziekenhuis hielp zij ons met het regelen van de eerste noodzakelijke dingen. Eenmaal thuis kwam zij langs. Marise straalt rust uit, en daarnaast voelde zij als warm en liefdevol. Zij was ontzettend waardevol in deze moeilijke week van kennismaken en afscheid nemen. Op de dag van het échte afscheid voelde zij als één van ons.

Dank je wel lieve Marise, voor wat je voor ons hebt gedaan.

Daan

Mijn broers en ik zijn uiterst tevreden over de manier waarop wij bij de uitvaart van onze moeder door Sabina en Marise zijn begeleid. Persoonlijk betrokken, empatisch en compassievol.

Het mooie afscheidshuis heeft voor ons een belangrijke rol gespeeld in de manier waarop wij - ondanks de beperkingen in verband met de Corona maatregelen - met onze naasten afscheid hebben kunnen nemen.
Daarnaast is ons vrijwel direct duidelijk geworden dat Marise en Sabina een sterk netwerk hebben en precies weten welke uitvaartcentra en leveranciers het beste aansluiten op onze wensen

Wouter

We kwamen al snel uit bij Fender uitvaart via de hospice waar we mee te maken hadden. Daar gaven ze al een goede indruk. Het eerste gesprek gaf het al een goed gevoel. Ze hielpen enorm bij het... We kwamen al snel uit bij Fender uitvaart via de hospice waar we mee te maken hadden. Daar gaven ze al een goede indruk. Het eerste gesprek gaf het al een goed gevoel. Ze hielpen enorm bij het aangeven van de prioriteiten en ondersteuning met de nodige zaken die geregeld moeten worden.

Gedurende het proces was hun inzet en ervaring een verademing zodat wij ons konden focussen op de hoofdzaken die wij moesten doen.

Monique

Wij hebben Marise leren kennen als een ontzettend betrokken en warm mens.

Ze staat voor je klaar, neemt uit handen, denkt met je mee en geeft je de ruimte.

De liefdevolle wijze...
Wij hebben Marise leren kennen als een ontzettend betrokken en warm mens.

De liefdevolle wijze waarop zij ons heeft ondersteund bij het afscheid van onze dochter zal ons altijd bijblijven.

Aukje

Marise heeft ons fantastisch begeleid in deze week.

Ze was zeer professioneel maar voelde als een familielid.
Tijdens die eerste Corona week moest ze voortdurend schakelen door...
Marise heeft ons fantastisch begeleid in deze week.

Ze was zeer professioneel maar voelde als een familielid.
Tijdens die eerste Corona week moest ze voortdurend schakelen door nieuwe regels. En dat heeft ze heel goed gedaan!

Stephanie

Ik vind dat we goed zijn begeleid in deze moeilijke periode