Hilda van der Meulen

De verdrietige, ingewikkelde en verwarrende tijd tussen overlijden en uitvaart vraagt om iemand die je aan de hand meeneemt, die je alle ruimte geeft voor jou ideeën, die met je meedenkt, die je... De verdrietige, ingewikkelde en verwarrende tijd tussen overlijden en uitvaart vraagt om iemand die je aan de hand meeneemt, die je alle ruimte geeft voor jou ideeën, die met je meedenkt, die je warmte geeft, die rust brengt, die “out-of-the-box” denkt.
De afscheidsweek roept iedere keer weer hele fijne en troostende gevoelens op.
Marise, dank je wel voor je begeleiding op maat!

Marijke Rolf

Fender Uitvaart & Afscheidshuis hebben wij als heel prettig ervaren. Wij konden onszelf zijn! Emoties gingen hand in hand met humor. Fender hield de achtbaar beheersbaar.
Wij voelden ons...
Wij voelden ons werkelijk gehoord en gezien bij het nemen van beslissingen in ‘de week’.

Marise Den Oudsten beheerst de kunst om alles los te laten en tegelijkertijd in de hand te houden. Zij schetst steeds op tijd wat er vandaag gaat gebeuren en wat er morgen komt. Niet teveel op een moment.
Haar toon van spreken en haar wijze van handelen is immer licht. Ze houdt het draagbaar door haar rust, door de alternatieven die zij biedt en juist ook door hier en daar de knoop door te hakken.

Veel dank 🙏 Marise, je hebt het perfecte karakter voor deze onderneming en fantastische diplomatieke vaardigheden. Bovenal, gevoel voor mensen.

Hartelijke groet, familie Rolf

Ernesto Ospina

Het is lastig in woorden uit te drukken wat jij Marise voor ons hebt betekend. Alle aandacht voor de mensen, je brengt rust, helpt wensen uit te voeren, bent er als het nodig is. Bedankt, bedankt,... Het is lastig in woorden uit te drukken wat jij Marise voor ons hebt betekend. Alle aandacht voor de mensen, je brengt rust, helpt wensen uit te voeren, bent er als het nodig is. Bedankt, bedankt, bedankt.

Klaas Schuurman

Hallo Dames. Een waardig afscheid van een bijzonder mens. Dank daarvoor

Adrie van Baarsen

Geweldig hoe alles gegaan is met de uitvaart.

J van der Veen

Fender heeft het afscheid heel fijn begeleid.
Fender heeft het afscheid heel fijn begeleid.
Vanaf het begin tot eind. Het voelde zo goed. We konden op elk moment met vragen terecht. Het afscheidshuis was een fijne plek om te zijn. Ik zou dit iedereen aanbevelen. Het geeft je zoveel rust. Voor ons dus alleen maar pluspunten voor Fender.

Janny

Ons budget voor de uitvaart van onze broer was klein.
Marise dacht creatief met ons mee, waardoor het afscheid binnen het budget toch heel mooi en waardig was.

Wij kijken terug op...
Ons budget voor de uitvaart van onze broer was klein.

Wij kijken terug op een fijne samenwerking en een prachtige afscheidsdienst.

Familie Bergsma

Wij waren blij met de persoonlijke en professionele manier van werken van Sabina. Zij heeft ons goed ondersteund en geïnformeerd. Ook organisatorisch veel geregeld voor ons, waardoor wij ons konden... Wij waren blij met de persoonlijke en professionele manier van werken van Sabina. Zij heeft ons goed ondersteund en geïnformeerd. Ook organisatorisch veel geregeld voor ons, waardoor wij ons konden richten op het afscheid.

E. van Zandvoort

Mijn ervaring met Fender is dat ze altijd met je meedenken, en ook wel mee voelen.
Je hebt het gevoel dat ze op dat moment alleen tijd voor jou hebben.

Vijn

Zéér goede professionele begeleiding, door het hele proces. Zowel tijdens als na de uitvaart.