Vijn

Zéér goede professionele begeleiding, door het hele proces. Zowel tijdens als na de uitvaart.

Yffie van der Bij - Anema

Heel goed

Oane Hoekstra

Beste Marise,

Beste Marise,

Mede namens Ant, Trynke, Geertje en natuurlijk de rest van onze familie willen wij jou heel hartelijk en oprecht bedanken voor jouw goede zorgen bij het overlijden van onze moeder Hannie Born.
We hebben een paar keer tegen elkaar gezegd: "dit voelt aan als een warm bad" (of eigenlijk meer een jacuzzi).

Hoe jij vanaf het eerste telefoontje ons begeleid en ontzorgd hebt, dat was fantastisch! Chapeau!

We kunnen met z'n allen terugkijken op een mooi en bijzonder afscheid. Hannie had het prachtig gevonden!

Nogmaals hartelijk dank!

Oane Hoekstra
Romkeslaan 7
8933 AR Leeuwarden
06-30412110

André Roosjen

Zeer goed en profesioneel

Caroline Dekker

Snel geschakeld naar hoe ik de uitvaart wilde.

M.J. Mlinar - de Boer

Zeer betrokken, meedenkende en voelende begeleiders. Staan aldoor klaar met raad en daad.

Henk de Haan

Uitstekende dienstverleners

de wit

Super, meedenken, meevoelend en bescheiden, de top

R.Pol

Prima, zeer betrokken en meedenkend

Wouter

Een fijne partij om de uitvaart van mijn moeder mee uit te werken. Ze stonden open voor verzoeken maar gaven ook duidelijk advies in zo'n moeilijke tijd.