Klaas Schuurman

Hallo Dames. Een waardig afscheid van een bijzonder mens. Dank daarvoor

Adrie van Baarsen

Geweldig hoe alles gegaan is met de uitvaart.

J van der Veen

Fender heeft het afscheid heel fijn begeleid.
Fender heeft het afscheid heel fijn begeleid.
Vanaf het begin tot eind. Het voelde zo goed. We konden op elk moment met vragen terecht. Het afscheidshuis was een fijne plek om te zijn. Ik zou dit iedereen aanbevelen. Het geeft je zoveel rust. Voor ons dus alleen maar pluspunten voor Fender.

Janny

Ons budget voor de uitvaart van onze broer was klein.
Marise dacht creatief met ons mee, waardoor het afscheid binnen het budget toch heel mooi en waardig was.

Wij kijken terug op...
Ons budget voor de uitvaart van onze broer was klein.

Wij kijken terug op een fijne samenwerking en een prachtige afscheidsdienst.

Familie Bergsma

Wij waren blij met de persoonlijke en professionele manier van werken van Sabina. Zij heeft ons goed ondersteund en geïnformeerd. Ook organisatorisch veel geregeld voor ons, waardoor wij ons konden... Wij waren blij met de persoonlijke en professionele manier van werken van Sabina. Zij heeft ons goed ondersteund en geïnformeerd. Ook organisatorisch veel geregeld voor ons, waardoor wij ons konden richten op het afscheid.

E. van Zandvoort

Mijn ervaring met Fender is dat ze altijd met je meedenken, en ook wel mee voelen.
Je hebt het gevoel dat ze op dat moment alleen tijd voor jou hebben.

Vijn

Zéér goede professionele begeleiding, door het hele proces. Zowel tijdens als na de uitvaart.

Yffie van der Bij - Anema

Heel goed

Oane Hoekstra

Beste Marise,

Beste Marise,

Mede namens Ant, Trynke, Geertje en natuurlijk de rest van onze familie willen wij jou heel hartelijk en oprecht bedanken voor jouw goede zorgen bij het overlijden van onze moeder Hannie Born.
We hebben een paar keer tegen elkaar gezegd: "dit voelt aan als een warm bad" (of eigenlijk meer een jacuzzi).

Hoe jij vanaf het eerste telefoontje ons begeleid en ontzorgd hebt, dat was fantastisch! Chapeau!

We kunnen met z'n allen terugkijken op een mooi en bijzonder afscheid. Hannie had het prachtig gevonden!

Nogmaals hartelijk dank!

Oane Hoekstra