Collectie / Aanbod
Klant is koningin
9.8/10

Kim Liesveld

Geweldig

Persoonlijk, vriendelijk, denken met je mee! Wat een lieve dames werken hier!

Geen, was een geweldige ervaring om hier mijn jurk te kopen!

Stephanie Lahnstein

Ik heb een hele leuke gezellige dag gehad met Maria die alle tijd voor je neemt en hartelijk en warm is. Ze helpt je echt met je eigen keuze te maken en zorgt dat je alles geprobeerd hebt om de...

Ongedwongen en ze nemen ruim de tijd voor je.

Nee, was echt super!

Angela Soest

Het was een super ervaring om bruidsjurken te passen hier en om uiteindelijk mijn droomjurk te vinden onder het genot van een glaasje bubbels!

Het passen was een super leuke ervaring. Het is echt heel persoonlijk en dat maakt het zo bijzonder.

Iris Uidam

Super. Manon heeft ons uitstekend geholpen. Erg fijn dat er een afspraak in de avonduren gepland kon worden.

- Nazorg nog weinig mee te maken gehad (jurk is vorige week gekocht). Heb wel alle afspraken voor de nazorg duidelijk voor ogen.
- Super klantgericht. Er werd volledig naar mij geluisterd en ook eerlijk advies gegeven. Er werd bv niet bij alles gezegd \'staat perfect\', maar eerlijk gezegd wat er \'zij\' ervan vond.
- Het was een hele fijne sfeer. We hebben er 3 uur gezeten en niet alleen ik, maar ook de mensen die mee waren hebben echt genoten!

Terug naar Monnickendam komen, haha (dit is een grapje!)
Geen verbeterpunten.

Judith Slof

Fantastisch!

Maria en Manon jullie zijn fantastisch! Vanaf het moment dat ik binnenkwam voelde het meteen goed! Helemaal fantastisch dat Maria, zonder dat ik iets gezegd had, al wist waar ik naar op zoek was. We zijn heel fijn geholpen, lekker gekletst en vooral gelachen. Ik raad echt iedereen jullie winkel aan!

Op jullie website lijkt het alsof jullie 5 winkels hebben en een grote keten zijn. Terwijl ik het juist zo waardeer dat jullie klein en persoonlijk zijn.

Kelly Kloosterman

Een super leuke dag, met een mooie jurk als resultaat

Leuke verkoopster, met goede eerlijk commentaar op de jurk die ik aan had.

Nee, ik heb alles als prettig ervaren.

Marianne Huiberts

We hebben waanzinnig geweldig genoten!

Het warme, lieve, gezellige gevoel en eerlijke en oprecht advies. Maria nam mijn onzekerheid weg!

Dat is moeilijk, het was in een woord geweldig! Maar dan toch een kleinigheidje, een grote extra spiegel om voor en achterkant in 1 keer goed te kunnen zien het geheel.

Dominique Deckers

Super!

Overzichtelijk

Niet overal staan prijzen of een prijsindicatie bij op de website.

Alida Torensma

De pasafspraak ging niet helemaal voorspoedig, maar de pasavond was zeer geslaagd.

Leuke medewerker die heel goed inschat wat je leuk vind of najuist niet en daar op in speelt.

Miranda Oosterhoff

Met vriendelijke professionele hulp, snel mijn droomjurk gevonden!

We hadden geen afspraak gemaakt maar konden na een telefoontje dezelfde dag nog terecht. Wat ook prettig was, was dat de verkoopster haar mening niet gaf en goed luisterde naar wat de wensen waren. Hierbij bleef ze wel betrokken!