Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Rianne

Ik ben erg goed geholpen bij Fem. Ik heb genoeg jurken kunnen passen, om zo de verschillen te kunnen zien en een goede keuze te kunnen maken.

Er is oog voor wat je wel of juist niet staat.

Die heb ik niet.

Karen

Super fijne service. Had een onwijs mooie jurk gezien alleen was het een collectie van 2016 en was de jurk niet meer te leveren maar Milou heeft er voor geregeld dat ze een uitzondering voor mij...

Streeft naar alle wensen van de klant met super resultaat!

Nicole Vonk

Wat voelde ik mij fantastisch tijdens het uitzoeken van mijn jurk. Er werd goed naar me geluisterd en ook werd er ruim voldoende tijd genomen. Ik was behoorlijk gespannen voor de afspraak begon maar...

- alle soorten en maten jurken

Deborah Bosman

Super leuk en goed geholpen, ontzettend gastvrij ontvangen met koffie, thee en wat lekkers. Ik had op de website al wat inspiratie opgedaan maar de jurk die daar mijn droomjurk was hing helaas in de...

Gastvrij, mensenkennis, behulpzaam en vakkundig!

Kim Brijker

Na twee pas sessies een fantastische trouwjurk gevonden. Heerlijk ontspannen en gezellig!

De rust en begrip tijdens het passen.

Esther

Fijne passessie gehad bij Manon. Eerste keer passen en meteen geslaagd voor mij jurk. Verheug mij nu al op de volgende keren dat ik de jurk mag passen.

Ongedwongen sfeer. Er wordt je niks opgedrongen en je wordt helemaal in de watten gelegd.

Alicia de Boer

Fantastisch. Er wordt goed naar je geluisterd en je wordt er erg op je gemak gesteld, dat is erg fijn. Ik zal iedereen aanraden haar trouwjurk hier te kopen.

De deskundigheid en luisterend oor van de medewerker.

Misschien toch wat meer pasjurken in een grotere maat.

Bionda Sterkenburg

Geweldig

Fleur de Vries

Zeer tevreden over alle bovenstaande aspecten!

De persoonlijke aandacht vind ik erg fijn
Maar ook dat ik niet het gevoel had met een verkoopster te maken te hebben maar iemand die oprecht meedenkt en helpt in mijn jurk te vinden

Erg lastig om te bedenken.. een grotere spiegelmuur zou wel leuk zijn.

Annika Kiestra

Helemaal top. Ik ben enorm goed geholpen en er werd met me meegedacht. Er was aandacht voor mijn familie en er werd gezorgd dat zij ook onderdeel waren van de afspraak. Super ervaring!

Behulpzaamheid van de medewerkers.

Als ik 1 minpunt moet noemen is het de ruimte van de paskamer/pasruimte - deze was aan de krappe kant