Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Deborah Bosman

Super leuk en goed geholpen, ontzettend gastvrij ontvangen met koffie, thee en wat lekkers. Ik had op de website al wat inspiratie opgedaan maar de jurk die daar mijn droomjurk was hing helaas in de...

Gastvrij, mensenkennis, behulpzaam en vakkundig!

Kim Brijker

Na twee pas sessies een fantastische trouwjurk gevonden. Heerlijk ontspannen en gezellig!

De rust en begrip tijdens het passen.

Esther

Fijne passessie gehad bij Manon. Eerste keer passen en meteen geslaagd voor mij jurk. Verheug mij nu al op de volgende keren dat ik de jurk mag passen.

Ongedwongen sfeer. Er wordt je niks opgedrongen en je wordt helemaal in de watten gelegd.

Alicia de Boer

Fantastisch. Er wordt goed naar je geluisterd en je wordt er erg op je gemak gesteld, dat is erg fijn. Ik zal iedereen aanraden haar trouwjurk hier te kopen.

De deskundigheid en luisterend oor van de medewerker.

Misschien toch wat meer pasjurken in een grotere maat.

Bionda Sterkenburg

Geweldig

Fleur de Vries

Zeer tevreden over alle bovenstaande aspecten!

De persoonlijke aandacht vind ik erg fijn
Maar ook dat ik niet het gevoel had met een verkoopster te maken te hebben maar iemand die oprecht meedenkt en helpt in mijn jurk te vinden

Erg lastig om te bedenken.. een grotere spiegelmuur zou wel leuk zijn.

Annika Kiestra

Helemaal top. Ik ben enorm goed geholpen en er werd met me meegedacht. Er was aandacht voor mijn familie en er werd gezorgd dat zij ook onderdeel waren van de afspraak. Super ervaring!

Behulpzaamheid van de medewerkers.

Als ik 1 minpunt moet noemen is het de ruimte van de paskamer/pasruimte - deze was aan de krappe kant

R. Boonstra

Begin oktober mijn jurk gekocht bij Den weddingshop Leek.
Wat een ontzettend leuke, mooie en fijne ervaring was dat!
Milou heeft mij ontzettend goed geholpen.
Ze nam rustig de...

Fijn dat ik de enige in de winkel was en er alle tijd werd genomen om rustig de jurk en bijpassende accessoires uit te zoeken

Beter aangeven dat niet alle jurken op de site in de winkel aanwezig zijn

Marèl Reitsma

Fantastische ervaringen gehad met Fem Weddingshop Leek! Ontzettend leuke en ontspannen passessie met Milou, waarbij goed wordt gekeken wat bij je figuur past (en wat niet, eerlijkheid wordt...

ruime keuze, persoonlijke aandacht, geen andere klanten in de winkel, perfecte aflevering van je jurk.

In de zomer kan het wel een beetje warm worden in de winkel.

Wendy Hoppe

Vanaf het eerste moment was mijn pasafspraak een feestje. We werden heel hartelijk ontvangen en het voelde meteen heel erg goed. Na een kopje koffie met wat lekkers en een gesprekje over mijn...

Ontspannen sfeer, vriendelijkheid, vakkundigheid

Geen enkele!