Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Tonny

Ik schrijf als moeder van de aanstaande bruid.
Ik wist niet wat ik kon verwachten, maar wat een leuke en fijne ervaring.
Deze dames zijn zeer hartelijk en komen heel ervaren over.

Jullie persoonlijke benadering, eerlijkheid en flexibiliteit, niets wordt opgedrongen.

Geen een, ga vooral zo door!

Reactie Femweddingshop.nl:

Dank je voor jullie vertrouwen en je prachtige recensie Tonny!

Marlon

Ik ben ontzettennd fijn geholpen. Milou gaf goede adviezen en maakte duidelijk dat het echt mijn keuze was die ik op gevoel moest maken. Heb mijn bruidsjurk bij Fem gevonden!

Daniëlla Zwarts

Het passen van mijn jurk was super, wat een service en vriendelijkheid van het personeel. Geen gedoe met opdringerige verkopers. Hele fijne sfeer in de winkel en mooi aangekleed.

En...

coby van der zijl

We zijn heel hartelijk ontvangen. leuke spontane verkoopster, gaf eerlijke adviezen, dacht actief mee.

leuke spontane verkoopster, gaf eerlijke adviezen, dacht actief mee.
veel keuze in jurken.
mooie lichte ruimte om jurken te passen.

nee zo door gaan

Annemiek mulder

26 januari heb ik mijn droomjurk gevonden. Ze waren daar erg vriendelijk en helpen je goed.

Inge

Zeer goede ervaring, denken goed mee en had het idee dat ze ook eerlijk waren.

Duidelijk, niet boven budget zoeken

Ga zo door

Jannie Bakker

We konden heel snel terecht. Zeer vriendelijk ontvangst; we voelden ons gelijk op ons gemak. Er wordt heel goed geluisterd naar de wensen van de bruid en er wordt je niets opgedrongen. Het aanbod...

Vriendelijk, gastvrij, prachtige collectie

Bettine

Ontzettend gezellige middag gehad. Er werd ruim de tijd genomen om mij te helpen met de keuze.

De gezelligheid, tijd en geduld die ik nodig had om tot een beslissing te komen.

monica Tool

Het was super bij Maria.
Ze geeft je een heel goed gevoel.
Ze luistert goed naar je wensen.
Ook wacht ze met haar mening geven over een jurk totdat je zelf daar iets over gezegd...

Ontspannen en geen tijdsdruk.

Eveline de Blaauw

Heb een ontzettend leuke middag gehad met het passen en vinden van mijn fabulous trouwjurk. De vriendelijkheid, professionaliteit en de betrokkenheid hebben er een onvergetelijke ervaring van...

Zoals boven beschreven, voelde ik mij door Manons houding heel erg op mijn gemak en heeft die positieve, vriendelijke en ongehaaste sfeer ervoor gezorgd dat ik een hele mooie middag heb gehad.

Geen verbeterpunten.