Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Claudia

Geweldige bruidszaak, enorm behulpzaam en meedenkend. Ik heb mijn droomjurk gevonden en tegelijkertijd heb ik een geweldige ervaring meegemaakt waarbij ik me nog nooit zo mooi en zefverzekerd heb... Geweldige bruidszaak, enorm behulpzaam en meedenkend. Ik heb mijn droomjurk gevonden en tegelijkertijd heb ik een geweldige ervaring meegemaakt waarbij ik me nog nooit zo mooi en zefverzekerd heb gevoeld. Ze kijken goed naar wat er bij je lichaam past en wat je wensen en ideeën zijn. Echt zeker weten een aanrader!

Proffesioneel, behulpzaam, bekwaam, vriendelijk

Chantal Postma

Fijne begeleiding bij het passen en ongedwongen

Gastvrijheid en meedenken

Fleur

Ik ben geholpen door Manon, ze was heel rustig, dacht goed mee en voelde meteen vertrouwd. Veel gepast, niets is te gek.
Als laatst een jurk aan gehad waarvan ik dacht dat het hem niet ging...
Als laatst een jurk aan gehad waarvan ik dacht dat het hem niet ging worden…. Maar alles behalve dat! Dit is hem geworden!
Manon is een topper!! Dank je wel!!

Gastvrij, voelt heel warm, vertrouwd

Brenda Jongsma

Super ervaring. Voor de tweede keer geslaagd voor mijn jurk. Mooie aanpassingen worden er gedaan. Mee gedacht. Super vriendelijk. Niet gehaast. Perfect

Geen haast alle tijd
Meedenkend
Gastvrij
Veel keuze

Kinderkleding verkopen als tip

Yvonne

Geweldige middag gehad, direct geslaagd. Wat een fijne winkel om hier je bruidsjurk te vinden.

behulpzaam, laagdrempelig, aardig, ze nemen de tijd voor je, je voelt je echt een bruid

Reactie Brides by Fem:

wow! Dankjewel voor je super review. We hebben je graag geholpen. Lieve groet, team Fem

Carla van Eis

Wat een superleuke winkel, enthousiaste dame en alle tijd en aandacht voor de bruid om jurken te passen en zich te laten bewonderen. Topwinkel!!

Tijd, aandacht en advies top!

Reactie Brides by Fem:

Wat een fijne review! Heel erg bedankt.

Kremer

Super fijne ervaring gehad!
Heel klantvriendelijk en ik voelde me echt een prinses die dag!

Heel vriendelijk

Geen.

Reactie Brides by Fem:

Bedankt voor goede review. Fijn dat we hebben mogen bijdragen aan deze super ervaring!

Anne

Hele leuke ochtend gehad met Corrie. Zo samen door de winkel heen gelopen en samen een selectie gemaakt. Ze komt met goede suggesties en denkt goed mee. Uiteindelijk met DE jurk gekomen, geweldig!... Hele leuke ochtend gehad met Corrie. Zo samen door de winkel heen gelopen en samen een selectie gemaakt. Ze komt met goede suggesties en denkt goed mee. Uiteindelijk met DE jurk gekomen, geweldig! Corrie is een topper; eerlijk, meedenkend en stelt je enorm op je gemak!

Klantvriendelijk, meedenkend, collectie, service!

Reactie Brides by Fem:

Dankjewel voor de goeie review! We hebben je met veel plezier geholpen aan DE jurk.
Groet,

Judith Bosma

Wat een leuke afspraak gehad samen met Corrie. Niks is te gek. Ongeveer 6 jurken aangehad en daar zat ie gelukkig ook tussen. Alles kan worden aangepast aan een jurk zodat het ook echt jou jurk... Wat een leuke afspraak gehad samen met Corrie. Niks is te gek. Ongeveer 6 jurken aangehad en daar zat ie gelukkig ook tussen. Alles kan worden aangepast aan een jurk zodat het ook echt jou jurk wordt. Kan niet wachten om hem aan te hebben.

Vakmanschap!

Reactie Brides by Fem:

Bedankt Judith! We gaan de uitdaging met veel plezier aan.

Medien van der Laan

Ik heb een super goede ervaring gehad bij FEM! De winkel heeft erg veel keus, er wordt goed meegedacht om jou perfecte trouw jurk te vinden. Ik ben geholpen door Froukje, zij heeft mij echt super... Ik heb een super goede ervaring gehad bij FEM! De winkel heeft erg veel keus, er wordt goed meegedacht om jou perfecte trouw jurk te vinden. Ik ben geholpen door Froukje, zij heeft mij echt super geholpen! Ik heb allemaal verschillende jurken gepast om uiteindelijk DE jurk te hebben gevonden :)

Veel keus, aardige behulpzame medewerkers.

Reactie Brides by Fem:

Bedankt voor je lieve review! We hebben je met alle plezier geholpen.