Femweddingshop.nl

Femweddingshop.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Femweddingshop.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company346
9.7/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Femweddingshop.nl met 9.7/10. Gebaseerd op 346 ervaringen.
Communicatie & Afspraken

Marina Kras

Behulpzaam personeel. Hele mooie collectie

Geen verbeterpunten

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Een hele leuke middag gehad. aardig en behulpzaam personeel dat rekening houdt met je wensen.

Samantha

Service, welkom gevoel en kwaliteit. Goed bereikbaar per mail en telefoon.

Geen. Ga zo door!!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wat een fijne winkel en medewerkers. vanaf de start voelde ik mij gezien en gehoord. super fijn geholpen door maria en prachtig vermaakt door manon. de instelling alles kan is ook zeer prettig. zelfs tussendoor nog een keer een extra afspraak gemaakt en wederom weer een welkom gevoel! echt een aanrader voor iedere bruid die kwaliteit en service hoog in het vaandel heeft staan. dames met passie voor hun werk, helemaal super!.

Samantha

Je voelt je een ware prinses.

Mijn droomjurk gevonden!.

Natasja
Natasja

De medewerkers in de winkel zijn heel gastvrij. Je wordt goed geholpen en ze zorgen ervoor dat jij je perfecte jurk vind.

Ik heb niet echr tips. Bij mij is alles heel goed gegaan.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik voelde mij welkom en op mijn gemak.

Henrieke Meijer
Goed (8/10)
Henrieke Meijer

Goed realistisch advies, haalbaar binnen budget en tijdspanne. De medewerkster voelde goed aan wat ik en degene die ik wilde en speelde daarop in. En de jurk werd zeer snel op maat gemaakt!

Score voor Femweddingshop.nl:4/5

Goed advies en snel!.

Melissa
Melissa

Vriendelijk.
Vrolijk.
Groot aanbod.
Voor schoenen kan ik zo bestellen.

Vond alleen wel jammer niet veel schoenen met glitters. Maar kan zo besteld worden

Goed! veel mooie jurken.

Monique
Monique
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wat een feestje om een bruidsjurk te passen bij maria!!.
ik heb genoten van deze ervaring en gun iedere vrouw dit moment!.

Linda Van Gompel
Linda Van Gompel

Veel geduld, humor, luisteren goed naar je wensen, zien wat er goed bij je lichaam past.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb een hele goede ervaring gehad bij fem weddingshop, mijn familie en ik werden vriendelijk ontvangen met een kopje thee en wat lekkers. het was een fijne ervaring en de verkoopster had veel geduld en humor, wat het passen een ontspannende bezigheid maakte. ik heb mijn perfecte jurk gevonden dankzij de goede hulp van de dames bij fem weddingshop.

Milou
Milou

Ontzettend vriendelijk en persoonlijke service.

Nee, ik vond alles fantastisch.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik keek er al weken naar uit om voor mijn jurk te gaan kijken bij fem weddingshop en het was allemaal fantastisch! maria voelde goed aan wat ik kon passen, nam de tijd en maakte er een feest van voor mij en mijn gezelschap!.

monique rijs
monique rijs

Klant is absoluut Koningin! Weten precies wat bij je zou passen. Benadrukken de lichaamsdelen waar je trots op mag zijn en doen niet moeilijk over een maatje meer. Contact verliep via de e-mail en was duidelijk. Ze nemen alle tijd voor jou!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Wat hebben we een fijne middag gehad bij fem weddingshop volendam! .
ik vond het behoorlijk spannend. heb geen makkelijke maat en was bij andere bruidszaken al diverse keren er mee geconfronteerd dat zij voor mij geen passende jurk zouden hebben. tot dat ik bij fem weddingshop uit kwam. bij binnenkomst werd de onzekerheid direct weggenomen. ik vertelde mijn wensen, maar het is een totaal andere jurk geworden dan ik in gedachte had. de dames van fem hadden vooraf al een jurk voor mij ingedachte en ik was op slag verliefd. gaaf om te merken hoeveel ervaring zij daar dus in hebben. de jurk die ik in gedachte had, ook gepast, maar nee totaal niets voor mij. ik ben zo blij dat ik bij fem weddingshop ben geweest en kijk alweer uit naar de volgende afspraak! dames, bedankt, voor een onvergetelijke passessie!.

Bedrijfsinformatie

Op onze website kan je inspiratie op doen voor je bruidsjapon. Van klassiek tot trendy voor een ieders budget. En wat nog leuker is, is om de zoektocht naar jouw droomjurk voort te zetten in een van onze winkels.
Adres
Kerkweg 20