Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Mimi Hessels

Wat een fijne ervaringen.. Als moeder van de bruid mocht ik meegenieten van het kiezen en (aan) passen van DE bruidsjurk van mijn oudste dochter👰
Het was een feestje!! Dank jullie wel voor de...
Het was een feestje!! Dank jullie wel voor de service en de passie 👌
Mimi Hessels uit Haarlem.

Vooral de warmte, het geduld en het enthousiasme van het personeel.

Prima zoals het is!

Stefanie

Ik ben super geholpen door Maria. Ze weet precies welk model jurk er bij je figuur past, de mindere delen worden verdoezeld en de positieve delen worden benadrukt!

Er wordt fijn de tijd genomen om de perfecte jurk voor je uit te kiezen!
De samenwerking van Maria en Manon de coupeuse is top!

Marlon

Ik ben onwijs fijn geholpen door Maria. Haar persoonlijke benadering bind ik erg fijn!

Ik heb totaal niet het gevoel gehad dat iets aangesmeerd werd. De open en eerlijkheid beviel me erg goed.

In het begin liep het wat rommelig. Wellicht door de andere afspraak die er nog was en de collega die wegging.

tineke sikkema

Super geholpen door Corrie van Fem weddingshop!
Neemt de tijd luistert naar je wensen en komt mee veel ideeën en tips.
ze zorg ervoor dat je je erg op je gemak voelt.

Nemen de tijd, luisteren naar je wensen en geven eerlijk en passend advies

Louise

Dé plek om je trouwjurk te zoeken én vinden. Na een super gezellige en ontspannen passessie gelijk mijn jurk gevonden. De jurk is perfect op maat gemaakt en ik ben super geholpen met het vinden van... Dé plek om je trouwjurk te zoeken én vinden. Na een super gezellige en ontspannen passessie gelijk mijn jurk gevonden. De jurk is perfect op maat gemaakt en ik ben super geholpen met het vinden van de juiste accessoires.

Lieke

Ik heb afgelopen zaterdag een super ervaring gehad bij Fem Bruidsmode te Leek. Ik ben geholpen door Corrie. Echt een vakvrouw! Ontzettend kundig. In het begin denk je echt, Help; hoe kan ik nu mijn... Ik heb afgelopen zaterdag een super ervaring gehad bij Fem Bruidsmode te Leek. Ik ben geholpen door Corrie. Echt een vakvrouw! Ontzettend kundig. In het begin denk je echt, Help; hoe kan ik nu mijn droomjurk vinden, er is zo veel keuze. Corrie liet mij rustig door de winkel lopen en betrok mijn moeder, zus en schoonzussen er ook goed bij. Na verschillende jurken te hebben gepast, heb ik mijn droomjurk gevonden. Toevallig ook de eerste jurk die ik heb gepast. Ik ben echt ontzettend tevreden en wil iedereen ook deze ervaring aanbevelen.

Fem bruidsmode Leek; Corrie is ontzettend kundig, weet heel erg goed wat er mooi is voor jouw figuur.

Ik had wat vragen gesteld via de e-mail, dat duurde helaas wel even voordat mijn e-mail werd beantwoord.

Michelle de Ruiter

Een hele fijne middag gehad met de service die je hoopt te krijgen.

Persoonlijke benadering

C. Oort

Ik ben enorm goed geholpen, bij het vinden van mijn perfecte jurk! Alle tijd namen ze voor me. Ze waren erg vriendelijk.

Ze nemen alle tijd voor je. Het was heel persoonlijk!

Nicole

Wouw wat een top locatie top zaak alles is top
Je word zo goed geholpen niks is te veel bedankt

Eerlijkheid

Blijf jullie zelf jullie zijn geweldig

Patricia vries

Super vriendelijk geholpen. Ik twijfelde over m'n 1ste jurk die ik gekocht had en mocht terug komen en heb nu een supermooie jurk gevonden. Mocht m'n eerste jurk ruilen. Super klant vriendelijk en... Super vriendelijk geholpen. Ik twijfelde over m'n 1ste jurk die ik gekocht had en mocht terug komen en heb nu een supermooie jurk gevonden. Mocht m'n eerste jurk ruilen. Super klant vriendelijk en warm ontvangen.

Het is klein maar super gezellig. En het aanbod is goed