Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Shanna

Ik vond het passen van een trouwjurk erg spannend. Corrie liet mij zeer op mijn gemak voelen. Het was een gezellige en geslaagde middag, ik had mijn trouwjurk gevonden!

De coupeuse heeft...

De coupeuse heeft me zeer goed geholpen, op de trouwdag zelf zat de jurk perfect.

Heel fijn dat Fem Weddingshop ervoor heeft kunnen zorgen dat ik mijn droomjurk heb gevonden. Heel erg bedankt voor alles.

Als je een trouwjurk zoekt, is Fem Weddingshop absoluut een aanrader.

Liefs Shanna

Super medewerker en coupeuse

Fem weddingshop

Ik ben goed geholpen en kreeg alle tijd om uiteindelijk de juiste keuze te maken.

Klantvriendelijk, kundig en behulpzaam

Britt

Wat een fantastische winkel. In de winkel in Volendam mijn jurk gevonden! Met wat inzicht van moeders, Maria en later ook Manon zijn we samen tot een práchtige jurk gekomen die perfect bij mij past.... Wat een fantastische winkel. In de winkel in Volendam mijn jurk gevonden! Met wat inzicht van moeders, Maria en later ook Manon zijn we samen tot een práchtige jurk gekomen die perfect bij mij past. Ze namen alle tijd om de jurk volledig naar mijn wensen te maken. Wat een geduldigheid, klantvriendelijkheid en enthousiasme! Top winkel!

Enthousiasme, klantvriendelijkheid, geduld, eerlijkheid, behulpzaam

Marlisa

Bij Fem Weddingshop heb ik de jurk gevonden. Als bruid sta je hier echt in het middelpunt en wordt er goed met je meegedacht. Er wordt niet alleen gekeken naar een mooie jurk maar ook naar iets wat... Bij Fem Weddingshop heb ik de jurk gevonden. Als bruid sta je hier echt in het middelpunt en wordt er goed met je meegedacht. Er wordt niet alleen gekeken naar een mooie jurk maar ook naar iets wat bij jou past. Er wordt tijd voor je genomen zowel tijdens het uitzoeken van de jurk als tijdens de passessies.

De tijd die voor je genomen wordt is erg fijn. Daarbij is het fijn op de manier hoe jullie meedenken. Er wordt naar je wensen geluisterd, hierin wordt meegedacht en jullie durven hierin ook eigen... De tijd die voor je genomen wordt is erg fijn. Daarbij is het fijn op de manier hoe jullie meedenken. Er wordt naar je wensen geluisterd, hierin wordt meegedacht en jullie durven hierin ook eigen advies en mening bij uit te spreken. Erg fijn! Daarbij plus punten voor Corrie, zij zet een prettige positieve sfeer neer waardoor je je erg op je gemak voelt.

Af en toe miste ik wat uitleg. Dit kreeg je zeker wanneer je ernaar vroeg maar als onervaren bruid ben je nog niet van alles op de hoogte. Bijvoorbeeld over soorten lingerie of onderrokken die... Af en toe miste ik wat uitleg. Dit kreeg je zeker wanneer je ernaar vroeg maar als onervaren bruid ben je nog niet van alles op de hoogte. Bijvoorbeeld over soorten lingerie of onderrokken die gedragen worden.

Dagmar Drent

Ik ben erg prettig en netjes geholpen, leuke passessie met een enthousiaste verkoopster die luisterde naar mijn wensen. Een erg fijne coupeuse die alle tijd en rust nam voor het perfect op maat... Ik ben erg prettig en netjes geholpen, leuke passessie met een enthousiaste verkoopster die luisterde naar mijn wensen. Een erg fijne coupeuse die alle tijd en rust nam voor het perfect op maat maken van de jurk. Veel flexibiliteit van zowel eigenaresse als coupeuse toen ons geplande huwelijk door Corona niet door kon gaan. Kortom: erg tevreden!

Enthousiasme, perfectie, persoonlijk

Probeer niet te zeggen dat de klant te laat is met het bestellen van de jurk en dat het allemaal net gaat lukken qua levertijd. Uiteindelijk was mijn jurk 4 maanden voor het geplande huwelijk... Probeer niet te zeggen dat de klant te laat is met het bestellen van de jurk en dat het allemaal net gaat lukken qua levertijd. Uiteindelijk was mijn jurk 4 maanden voor het geplande huwelijk aanwezig.

Joanne Dijksterhuis

Goede ervaring gehad bij FEM Weddingshop. Erg gast vrij en denken in alles met je mee. Je voelt je als bruid heel speciaal. Wat ik fijn vond is dat de medewerkers eerlijk zijn, geven ook aan als... Goede ervaring gehad bij FEM Weddingshop. Erg gast vrij en denken in alles met je mee. Je voelt je als bruid heel speciaal. Wat ik fijn vond is dat de medewerkers eerlijk zijn, geven ook aan als iets niet staat of als iets anders moet. Het is een oprechte winkel. Met veel plezier geweest; evenals de mensen die met mij mee waren. Hartstikke bedankt!

Oprecht, eerlijk, meedenken in mogelijkheden; je als bruid speciaal laten voelen.

Toen ik voor het eerst bij FEM kwam omdat ik op zoek was naar een bruidsjurk, was er helaas een dubbele afspraak gemaakt waardoor ik 1,5uur later pas terecht kon. Dit was wel even een domper.

Yvonne

Wat een fantastische winkel en super lieve dames!

Zeer vriendelijk, gastvrij, geduldig, uiterst vakbekwaam!

Ik vind dat jullie op de website niet zo goed uitkomen, als dat jullie echt zijn!

Ik ben heel goed geholpen. Er werd goed meegedacht en heel helder en vriendelijk gecommuniceerd. Door het Corona gebeuren werd onze bruiloft uitgesteld en kreeg ik op de oorspronkelijke trouwdatum... Ik ben heel goed geholpen. Er werd goed meegedacht en heel helder en vriendelijk gecommuniceerd. Door het Corona gebeuren werd onze bruiloft uitgesteld en kreeg ik op de oorspronkelijke trouwdatum een kleinigheidje toegestuurd. Super leuk dat er aan werd gedacht. Ook de hulp van de coupeuse is heel goed. Jullie gaan allemaal net zo lang door totdat de bruid zelf helemaal tevreden en blij is met de jurk, top!

Jullie denken goed mee en zijn eerlijk en betrouwbaar in de communicatie

Gerlieke Dijkstra

Ik heb mijn droomjurk gevonden bij Fem Weddingshop. Ik ben door alle medewerkers heel fijn geholpen. Ook bij de laatste keer passen waren ze kritisch aan het kijken of de jurk helemaal perfect zat.

Klantvriendelijk

Marleen van de Kuit

Heel gastvrije medewerkers die goed meedenken met wat bij jou past

Proberen je echt te leren kennen om bij jou passende jurken te vinden

Er zijn wat weinig jurken in kleur