Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Marije

Ik vond het erg fijn om mijn trouwjurk bij Fem te kopen. Het is een mooie winkel met voor mij genoeg keus en ik ben ontzettend goed geholpen. Er werd goed naar me geluisterd en meegedacht. Ik voelde... Ik vond het erg fijn om mijn trouwjurk bij Fem te kopen. Het is een mooie winkel met voor mij genoeg keus en ik ben ontzettend goed geholpen. Er werd goed naar me geluisterd en meegedacht. Ik voelde me het stralende middelpunt :-)

De klant een heel prettig gevoel geven.
Goed aansluiten bij waar de klant zich goed bij voelt.

Heb ik niet!

Helen Wessels

Ik ben zo ontzettend professioneel geholpen, de beste ervaren, een ervaring zoals deze mag voelen als je in een bruid winkel komt! Zelfs al zou er niets je een bruid tussen hangen je kunt een rijke... Ik ben zo ontzettend professioneel geholpen, de beste ervaren, een ervaring zoals deze mag voelen als je in een bruid winkel komt! Zelfs al zou er niets je een bruid tussen hangen je kunt een rijke ervaring meenemen.

Professioneel, geen verplichtingen. Er wordt uitstekend meegedacht. Een verkoopster die haar vak verstaat!

N.V.T

Marjan Oosterhof

Super geholpen door Corrie! Uiteindelijk samen met haar een hele mooie jurk uitgekozen voor onze bruiloft. Heel erg blij mee!!! Aanrader voor iedereen!

Vriendelijk en eerlijk personeel. Mooie en opvallende collectie jurken.

Niks, er moet alleen meer bekendheid zijn dat er in Leek een bruidswinkel zit!

Miranda miggels

Geweldig geholpen bij fem weddingshop
Geweldig geholpen bij fem weddingshop
Ze kijkt samen met jou wat voor soort jurk het beste bij je past en is eerlijk daar hou ik van had in mijn hoofd een totaal andere jurk had als eerste instantie niet het idee dat ik voor deze jurk zou gaan passen is meten en daar helpen ze je goed bij. Ik ben tevreden met mijn pasafspraak en zou hem zeker aanbevelen.

Kijkt samen met jou naar de perfecte jurk.
Eerlijk ze zegt ook als het niet mooi is maat ook waneer het wel mooi staat. op zo'n dag wel belangrijk

Anouk

Ik ben super geholpen door Corrie van Fem Weddingshop. Slechts 9 weken voor de bruiloft begon ik mijn zoektocht naar dé jurk. Corrie heeft me verschillende jurken laten passen en dacht met me mee.... Ik ben super geholpen door Corrie van Fem Weddingshop. Slechts 9 weken voor de bruiloft begon ik mijn zoektocht naar dé jurk. Corrie heeft me verschillende jurken laten passen en dacht met me mee. Ze zag precies aan me of ik het wel/niet iets vond. Uiteindelijk resulteerde dit in een jurk die nog behoorlijk wat aangepast moest worden. Hier draaiden ze, ook in dit korte tijdsbestek, hun hand niet voor om. Coupeuse Petra heeft de laatste dingen aangepast. De jurk is precies zo geworden als ik wenste.

Fem Weddingshop biedt persoonlijk contact en deskundig advies.

Kortom; en zeer tevreden bruid!

Klantgericht, meedenkend, creatief.

Bodine

Ik heb er echt van genoten om bij jullie te komen voor een jurk. Ik had het niet anders gewild.

Vriendelijk, ontzettend geduldig, het geven van een speciaal gevoel

Jessica Menting

Het was ontzettend leuk om bij Fem Weddingshop een jurk uit te zoeken.
Ik ben ontzettend goed geholpen. De verkoopster was heel eerlijk met betrekking tot wat mij staat en niet staat

Behulpzaam, Eerlijk.

Manon

Ik ben heel fijn geholpen door Corrie. Ik vond dat ze ervaring uitstraalde en echt met mij meedacht. Dat vond ik heel fijn.

Heel vriendelijk en Corrie nam alle tijd. Ik voelde me totaal niet opgejaagd en had echt het gevoel dat het om mij draaide. Ik vond het ook heel fijn dat, ook in tijden van Corona, ik nog steeds... Heel vriendelijk en Corrie nam alle tijd. Ik voelde me totaal niet opgejaagd en had echt het gevoel dat het om mij draaide. Ik vond het ook heel fijn dat, ook in tijden van Corona, ik nog steeds een aantal mensen mee mocht nemen.

Shalida

Super fijn!

Ontzettend fijne en relaxte ochtend gehad. Milou heeft mij super goed geholpen. De communicatie vooraf gaf al een goed gevoel wat in de winkel werd bevestigd. Ik raad het zeker aan!

Erike Walthaus

Prima, 1 winkel bezocht, deze en meteen geslaagd. Uitgebreid assortiment.

Was prettig