Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Anne

Hele leuke ochtend gehad met Corrie. Zo samen door de winkel heen gelopen en samen een selectie gemaakt. Ze komt met goede suggesties en denkt goed mee. Uiteindelijk met DE jurk gekomen, geweldig!... Hele leuke ochtend gehad met Corrie. Zo samen door de winkel heen gelopen en samen een selectie gemaakt. Ze komt met goede suggesties en denkt goed mee. Uiteindelijk met DE jurk gekomen, geweldig! Corrie is een topper; eerlijk, meedenkend en stelt je enorm op je gemak!

Klantvriendelijk, meedenkend, collectie, service!

Reactie Brides by Fem Bruidsmode:

Dankjewel voor de goeie review! We hebben je met veel plezier geholpen aan DE jurk.
Groet,

Judith Bosma

Wat een leuke afspraak gehad samen met Corrie. Niks is te gek. Ongeveer 6 jurken aangehad en daar zat ie gelukkig ook tussen. Alles kan worden aangepast aan een jurk zodat het ook echt jou jurk... Wat een leuke afspraak gehad samen met Corrie. Niks is te gek. Ongeveer 6 jurken aangehad en daar zat ie gelukkig ook tussen. Alles kan worden aangepast aan een jurk zodat het ook echt jou jurk wordt. Kan niet wachten om hem aan te hebben.

Vakmanschap!

Reactie Brides by Fem Bruidsmode:

Bedankt Judith! We gaan de uitdaging met veel plezier aan.
Lieve groet,

Medien van der Laan

Ik heb een super goede ervaring gehad bij FEM! De winkel heeft erg veel keus, er wordt goed meegedacht om jou perfecte trouw jurk te vinden. Ik ben geholpen door Froukje, zij heeft mij echt super... Ik heb een super goede ervaring gehad bij FEM! De winkel heeft erg veel keus, er wordt goed meegedacht om jou perfecte trouw jurk te vinden. Ik ben geholpen door Froukje, zij heeft mij echt super geholpen! Ik heb allemaal verschillende jurken gepast om uiteindelijk DE jurk te hebben gevonden :)

Veel keus, aardige behulpzame medewerkers.

Reactie Brides by Fem Bruidsmode:

Bedankt voor je lieve review! We hebben je met alle plezier geholpen.
Lieve groet,

Janita

Fijne, ongedwongen sfeer. Er werd naar mij en mijn wensen geluisterd en gekeken. Het was een super leuke ervaring!

Klantvriendelijk, persoonlijk, meedenkend

Rianne Hooiveld

Ik vond het echt een ervaring zoals ik hoopte! Het was super gezellig en ik ben geslaagd!

Snelle communicatie, leuk en gezellig personeel

Eigenlijk niks

Reactie Brides by Fem Bruidsmode:

Bedankt Rianne, voor je supergoeie review!
Groet, het Fem team

Lotte Hendrikse

Een ontzettend leuke ochtend gehad tijdens het passen van de jurken. Door de vriendelijke, behulpzame medewerkers.

Vriendelijk, behulpzaam, enthousiast, betrokken, prettige communicatie

Reactie Brides by Fem Bruidsmode:

Heel erg bedankt voor je goede revieuw!
Groet, Het Fem team

Heidi

Super ervaring

f

Super goed! Fijn warm ontvangst met koffie. Goede sfeer. Er werd goed geluisterd en gekeken naar de jurken. De jurk ik heb uitgezocht jurk kreeg een finish-in-touch. Het is nu precies de jurk waar... Super goed! Fijn warm ontvangst met koffie. Goede sfeer. Er werd goed geluisterd en gekeken naar de jurken. De jurk ik heb uitgezocht jurk kreeg een finish-in-touch. Het is nu precies de jurk waar ik van droomde en uniek.

luisterend oor, persoonlijke wensen direct in werking gezet met behulp naaisters.

geen!

Mariët Tuitman

Gastvrij, ik voelde me een prinses. Fijne sfeer

Fijne verkoopsters snappen wat jij wil

Marije

Ik vond het erg fijn om mijn trouwjurk bij Fem te kopen. Het is een mooie winkel met voor mij genoeg keus en ik ben ontzettend goed geholpen. Er werd goed naar me geluisterd en meegedacht. Ik voelde... Ik vond het erg fijn om mijn trouwjurk bij Fem te kopen. Het is een mooie winkel met voor mij genoeg keus en ik ben ontzettend goed geholpen. Er werd goed naar me geluisterd en meegedacht. Ik voelde me het stralende middelpunt :-)

De klant een heel prettig gevoel geven.
Goed aansluiten bij waar de klant zich goed bij voelt.

Heb ik niet!