Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Micha

Onwijs leuke dag gehad. Wat een leuk team. Echt een aanrader

Vriendelijkheid, kennis, behulpzaam. Prachtige zaak.

irmwa

Ik heb vorige week een jurk bij jullie uitgekozen. Zo'n gastvrije en fijne sfeer. voelde me gelijk op mijn gemak.
Nemen alle tijd en geven eerlijk hun mening echt super.

fijne sfeer
eerlijkheid
duidelijkheid
en de tijd nemen

geen idee ik vond het top

Marieke

Erg veel keuze. Behulpzaam, gastvrij, vriendelijk, humor. En…ik ben geslaagd!

Enorm gastvrij en behulpzaam. Luisteren goed naar je wensen.

Janneke

Er werd de tijd voor me genomen, er werd naar me geluisterd en ik heb me op mijn gemak gevoeld! En ik ben geslaagd! Super blij!

Communicatief sterk, professioneel advies, luisteren naar de klant

Claudia

Geweldige bruidszaak, enorm behulpzaam en meedenkend. Ik heb mijn droomjurk gevonden en tegelijkertijd heb ik een geweldige ervaring meegemaakt waarbij ik me nog nooit zo mooi en zefverzekerd heb... Geweldige bruidszaak, enorm behulpzaam en meedenkend. Ik heb mijn droomjurk gevonden en tegelijkertijd heb ik een geweldige ervaring meegemaakt waarbij ik me nog nooit zo mooi en zefverzekerd heb gevoeld. Ze kijken goed naar wat er bij je lichaam past en wat je wensen en ideeën zijn. Echt zeker weten een aanrader!

Proffesioneel, behulpzaam, bekwaam, vriendelijk

Chantal Postma

Fijne begeleiding bij het passen en ongedwongen

Gastvrijheid en meedenken

Fleur

Ik ben geholpen door Manon, ze was heel rustig, dacht goed mee en voelde meteen vertrouwd. Veel gepast, niets is te gek.
Als laatst een jurk aan gehad waarvan ik dacht dat het hem niet ging...
Als laatst een jurk aan gehad waarvan ik dacht dat het hem niet ging worden…. Maar alles behalve dat! Dit is hem geworden!
Manon is een topper!! Dank je wel!!

Gastvrij, voelt heel warm, vertrouwd

Brenda Jongsma

Super ervaring. Voor de tweede keer geslaagd voor mijn jurk. Mooie aanpassingen worden er gedaan. Mee gedacht. Super vriendelijk. Niet gehaast. Perfect

Geen haast alle tijd
Meedenkend
Gastvrij
Veel keuze

Kinderkleding verkopen als tip

Yvonne

Geweldige middag gehad, direct geslaagd. Wat een fijne winkel om hier je bruidsjurk te vinden.

behulpzaam, laagdrempelig, aardig, ze nemen de tijd voor je, je voelt je echt een bruid

Reactie Brides by Fem Bruidsmode:

wow! Dankjewel voor je super review. We hebben je graag geholpen. Lieve groet, team Fem

Carla van Eis

Wat een superleuke winkel, enthousiaste dame en alle tijd en aandacht voor de bruid om jurken te passen en zich te laten bewonderen. Topwinkel!!

Tijd, aandacht en advies top!

Reactie Brides by Fem Bruidsmode:

Wat een fijne review! Heel erg bedankt.
Lieve groet,
Team Fem