Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Rianne Nieuwenhuis

Heel vriendelijk, meedenkend en behulpzaam team. Helemaal geslaagd met mijn jurk en de afspraken eromheen zijn goed te regelen. Mooie ruime collectie, maar omdat ik wat aan de late kant was niet... Heel vriendelijk, meedenkend en behulpzaam team. Helemaal geslaagd met mijn jurk en de afspraken eromheen zijn goed te regelen. Mooie ruime collectie, maar omdat ik wat aan de late kant was niet veel keuze meer, maar toch geslaagd!

Vriendelijkheid en behulpzaamheid, meedenken van medewerkers en fijne sfeer.

Hoi Rianne,
Bedankt voor je positieve review! We hebben je met plezier geholpen aan jouw jurk!

Yvonne en Ingrid

Super fijn hoe snel jullie weten waar we naar op zoek zijn, jullie luisteren en adviseren zeer professioneel, het voelt meteen goed vanaf het binnenlopen in de winkel en op zoek gaan naar een... Super fijn hoe snel jullie weten waar we naar op zoek zijn, jullie luisteren en adviseren zeer professioneel, het voelt meteen goed vanaf het binnenlopen in de winkel en op zoek gaan naar een bruidsjurk tot het verlaten van de winkel met een bruidsjurk die voldoet aan alle verwachtingen.

Professioneel, behulpzaam, geduld, een luisterend oor, tijd nemen voor elkaar, eerlijk, fijne sfeer, voelt vertrouwd.

Ga vooral zo door, een aanrader voor alle vrouwen die gaan trouwen.

Reactie Brides by Fem Bruidsmode:

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je je jurk hebt gevonden!

Silva Kooistra

Hele fijne ervaring gehad, ze denken goed mee met je. Ik twijfelde heel erg tussen 2 jurken en ze hebben de perfecte combinatie voor mij gevonden. Kon de eerste keer nog niet kiezen omdat ik te veel... Hele fijne ervaring gehad, ze denken goed mee met je. Ik twijfelde heel erg tussen 2 jurken en ze hebben de perfecte combinatie voor mij gevonden. Kon de eerste keer nog niet kiezen omdat ik te veel twijfelde en werd met alle geduld nog een tweede keer ontvangen. Erg blij met mijn jurk.

Geduld, expertise, aanbod

Hoi Silva,
Bedankt voor je positieve review! We hebben je met veel plezier geholpen.

Bernice Arends

Hele fijne pas sessie gehad met Corrie, ze luistert goed naar je wensen.

Duidelijke communicatie, behulpzame en aardige dames.

geen verbeterpunten

Hoi Bernice,
Bedankt voor je review! Fijn dat het een positieve ervaring voor je was.

Lyan Sterenberg

Het is misschien cliché al die sterren maar ik heb gewoon een hele fijne ervaring gehad bij jullie, er hing een fijne sfeer er was heel veel tijd en aandacht voor mij als bruid. Er werd gekeken naar... Het is misschien cliché al die sterren maar ik heb gewoon een hele fijne ervaring gehad bij jullie, er hing een fijne sfeer er was heel veel tijd en aandacht voor mij als bruid. Er werd gekeken naar mij en niet naar het verkopen van een jurk.
de uitspraak van de verkoopster "ik verkoop je pas een jurk als ik DE sprankel in jou ogen heb gezien" deed me zo goed.

de tijd, rust en aandacht die er was is zo fijn

Hoi Lyan,
Bedankt voor je review! We hebben je met plezier geholpen!

Marjan Boonstra

Bij binnenkomst direct leuk te woord gestaan, erg vriendelijk ontvangen. Vervolgens naar eigen prive paskamer begeleid, waar koffie en thee werd geschonken. Voor het passen even een fijn praatje... Bij binnenkomst direct leuk te woord gestaan, erg vriendelijk ontvangen. Vervolgens naar eigen prive paskamer begeleid, waar koffie en thee werd geschonken. Voor het passen even een fijn praatje voor hun eigen beeld om vervolgens goed te kunnen helpen.

Vriendelijk, vakkundig, durven te zeggen wat wel/niet mooi is, goede tips, totaal niet opdringerig, nemen ruim de tijd, geven tijd om na te denken, denken mee, leuke gesprekken, zelf rondkijken in... Vriendelijk, vakkundig, durven te zeggen wat wel/niet mooi is, goede tips, totaal niet opdringerig, nemen ruim de tijd, geven tijd om na te denken, denken mee, leuke gesprekken, zelf rondkijken in de winkel,

Kan ik zo even niet bedenken.

Hoi Marjan,
Bedankt voor je review! Fijn dat het een positieve ervaring voor je was!

Barbara de Winter

Een zeer goede ervaring. De medewerkers willen voor jou de jurk die het beste bij je past.

Klantgericht! Ze geven goed advies over welke jurk het beste bij je past, maar luisteren ook erg goed naar jouw mening.

Hoi Barbara,
Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je het zo hebt ervaren!
Liefs, team Fem

Silva Kooistra

Hele fijne ervaring gehad. Wilde graag nog een keertje terug komen omdat ik last minute toch twijfelde. Dit was geen probleem. Tijdens de afspraak dacht Milou heel fijn mee. Ze vond de jurk die de... Hele fijne ervaring gehad. Wilde graag nog een keertje terug komen omdat ik last minute toch twijfelde. Dit was geen probleem. Tijdens de afspraak dacht Milou heel fijn mee. Ze vond de jurk die de perfecte combinatie was tussen de 2 jurken waarin ik twijfelde. Kan niet wachten om de jurk te dragen op mijn bruiloft.

Rustig, gemoedelijke sfeer, kennis van consulente

L. Veldman

Bij het uitzoeken van mijn trouwjurk ben ik ontzettend fijn geholpen door Simona! Je wordt hartelijk ontvangen met je gezelschap en gelijk op je gemak gesteld. Er wordt de tijd voor je genomen, er... Bij het uitzoeken van mijn trouwjurk ben ik ontzettend fijn geholpen door Simona! Je wordt hartelijk ontvangen met je gezelschap en gelijk op je gemak gesteld. Er wordt de tijd voor je genomen, er is aandacht voor je wensen en daar wordt heel goed bij aangesloten. In de pasruimte wordt er eerst met jouzelf gekeken naar wat je mooi/fijn vindt, voordat je gezelschap de jurk te zien krijgt. Dit vond ik erg prettig. Er werd deskundig advies gegeven, waarbij ook geluisterd werd naar mijn wensen. Ook heb ik jurken gepast die mij op het eerste oog niet direct aanspraken, waardoor ik uiteindelijk helemaal zeker was van mijn keuze. Ik heb mijn droomjurk gevonden!

Persoonlijk, rustig, aansluiten bij wensen, deskundig, comfortabel, enthousiast.

Léonie Wijnsma

Mijn ervaring is heel goed. Hele mooie winkel, mooie collectie en fijne, behulpzame dames!

Uitstraling van de winkel
Behulpzaamheid van de medewerkers
Communicatie

Een nog uitgebreidere collectie :)