Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Jannie Bakker

We konden heel snel terecht. Zeer vriendelijk ontvangst; we voelden ons gelijk op ons gemak. Er wordt heel goed geluisterd naar de wensen van de bruid en er wordt je niets opgedrongen. Het aanbod... We konden heel snel terecht. Zeer vriendelijk ontvangst; we voelden ons gelijk op ons gemak. Er wordt heel goed geluisterd naar de wensen van de bruid en er wordt je niets opgedrongen. Het aanbod van jurken is echt verrassend; topmerken! Een grote collectie met zowel haute couture jurken, als voor de kleinere portemonnee. Super geslaagd!!

Vriendelijk, gastvrij, prachtige collectie

Bettine

Ontzettend gezellige middag gehad. Er werd ruim de tijd genomen om mij te helpen met de keuze.

De gezelligheid, tijd en geduld die ik nodig had om tot een beslissing te komen.

monica Tool

Het was super bij Maria.
Ze geeft je een heel goed gevoel.
Ze luistert goed naar je wensen.
Het was super bij Maria.
Ze geeft je een heel goed gevoel.
Ze luistert goed naar je wensen.
Ook wacht ze met haar mening geven over een jurk totdat je zelf daar iets over gezegd hebt, ze zal nooit haar mening aan je opdringen.
Het was een super ontspannen en gezellige afspraak en ik ben ook meteen geslaagd !

Ontspannen en geen tijdsdruk.

Eveline de Blaauw

Heb een ontzettend leuke middag gehad met het passen en vinden van mijn fabulous trouwjurk. De vriendelijkheid, professionaliteit en de betrokkenheid hebben er een onvergetelijke ervaring van... Heb een ontzettend leuke middag gehad met het passen en vinden van mijn fabulous trouwjurk. De vriendelijkheid, professionaliteit en de betrokkenheid hebben er een onvergetelijke ervaring van gemaakt!

Zoals boven beschreven, voelde ik mij door Manons houding heel erg op mijn gemak en heeft die positieve, vriendelijke en ongehaaste sfeer ervoor gezorgd dat ik een hele mooie middag heb gehad.

Geen verbeterpunten.

Danielle

Tot nu toe al helemaal super! Jurk uitgezocht en nu wachten tot hij binnen is en de dag daar is.

Maria is super lief en vriendelijk!

Kirsten van de Kamer

Ik vind het echt een top ervaring! Ik kwam binnen een beetje nerveus en wist niet goed wat te verwachten waardoor ik weinig zin had. Maria heeft er echt een top middag van gemaakt! Ze heeft de goede... Ik vind het echt een top ervaring! Ik kwam binnen een beetje nerveus en wist niet goed wat te verwachten waardoor ik weinig zin had. Maria heeft er echt een top middag van gemaakt! Ze heeft de goede jurken uit het rek getrokken en wist precies wat ik wilde. Hierdoor zorgde ze ervoor dat ik echt opfleurde bij elke jurk die ik aankreeg waardoor het voor mij echt een super middag werd!

Je bent echt de koningin in de winkel. Voelde me erg op me gemak bij Maria.

Corine Koole

Vriendelijk, gastvrij en stelt je op je gemak ook al denk je het wordt hem niet dan vind je hem toch !

R Siebeling

Een super ervaring, heel vriendelijk geholpen.

Alle aandacht voor de bruid, veel verschillende jurken, goede adviezen.

Ellen

Twee super fijne gastvrije passessies gehad. Maria nam beide keren alle tijd en gaf deskundig advies. Door haar hulp mijn droomjurk gevonden!

Gastvrij en deskundig advies en nemen alle tijd voor het zoeken naar de juiste jurk.

Hanneke

Zonder al te veel verwachtingen stapte ik binnen bij Fem Weddingshop. Ik werd hartelijk ontvangen en er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Vervolgens mocht ik aan aantal jurken aanwijzen die ik... Zonder al te veel verwachtingen stapte ik binnen bij Fem Weddingshop. Ik werd hartelijk ontvangen en er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Vervolgens mocht ik aan aantal jurken aanwijzen die ik wilde passen (het waren er 8, dat is heel veel hoorde ik achteraf van vriendinnen). Milou dacht erg goed met mij mee, nam de tijd en toonde ervaring. Het was de eerste (en uiteindelijk de enige) winkel waar ik jurken heb gepast: echt een top ervaring!

Betrokken, kundige medewerkers. Er wordt echt met de klant mee gedacht. Ook is er een grote verscheidenheid in jurken.

Niet alle jurken die op de website worden afgebeeld zijn aanwezig in de winkel (ook omdat er 2 filialen zijn).