Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Hanneke

Bij Fem heb ik voor het eerst bruidsjurken gepast en gelijk de perfecte jurk gevonden! Ik wist door de vele afbeeldingen op internet niet meer wat ik wilde: bij mijn afspraak liet Milou mij veel... Bij Fem heb ik voor het eerst bruidsjurken gepast en gelijk de perfecte jurk gevonden! Ik wist door de vele afbeeldingen op internet niet meer wat ik wilde: bij mijn afspraak liet Milou mij veel verschillende modellen passen. Zeer vakkundig, behulpzaam en eerlijk heeft ze mij fantastisch geholpen: echt een aanrader!

Behulpzaam, klant is koningin, verstand van zaken (sterke punten van je lijf accentueren) en eerlijk.

De collectie op de website is groter dan in de winkel zelf.

B.Nossin.

Voelde me op mijn gemak.Echt super....

Alles was goed.

Nee.

Jennifer Trieu

Persoonlijk

Persoonlijk

Parkeertips op website

Willemien

Na een hele vervelende ervaring bij een andere winkel, was een jurk uitzoeken bij Milou in Leek een feestje. Ze heeft me uitstekend geholpen en alle tijd voor me genomen. Samen vonden we een jurk... Na een hele vervelende ervaring bij een andere winkel, was een jurk uitzoeken bij Milou in Leek een feestje. Ze heeft me uitstekend geholpen en alle tijd voor me genomen. Samen vonden we een jurk die onverwacht goed bij me bleek te passen. Na een paar dagen nadenken ben ik deze jurk nog een keer gaan passen, maar dan bij Maria in Volendam. Dat was net zo'n plezierige ervaring! Maria en Milou zijn allebei ontzettend lief, warm en hartelijk en geven je een fijn gevoel. Ik ben heel blij met mijn jurk en heel blij dat ik deze winkel heb gevonden!

Nuchter en gastvrij. Je komt hier in een warm bad en kunt echt jezelf zijn.

Tonny

Ik schrijf als moeder van de aanstaande bruid.
Ik wist niet wat ik kon verwachten, maar wat een leuke en fijne ervaring.
Deze dames zijn zeer hartelijk en komen heel ervaren over. Ik schrijf als moeder van de aanstaande bruid.
Ik wist niet wat ik kon verwachten, maar wat een leuke en fijne ervaring.
Deze dames zijn zeer hartelijk en komen heel ervaren over.
Niks wordt gepusht en alles staat in het teken om de juiste bruidesjurk te vinden.
Ik kan niet alle aspecten goed beoordelen omdat ik mij van te voren niet georienteerd had op de collectie , de website enz. maar afgaande op de reactie van mijn dochter, alles 5 sterren, Uiteindelijk gaat het erom dat mijn dochter haar droomjurk heeft gevonden en ik heb alle vertrouwen in deze dames.
Chapeau! jullie weten wat er verstaat wordt onder een klantvriendelijke en persoonlijke benadering

Jullie persoonlijke benadering, eerlijkheid en flexibiliteit, niets wordt opgedrongen.

Geen een, ga vooral zo door!

Reactie Brides by Fem Bruidsmode:

Dank je voor jullie vertrouwen en je prachtige recensie Tonny!

Marlon

Ik ben ontzettennd fijn geholpen. Milou gaf goede adviezen en maakte duidelijk dat het echt mijn keuze was die ik op gevoel moest maken. Heb mijn bruidsjurk bij Fem gevonden!

Daniëlla Zwarts

Het passen van mijn jurk was super, wat een service en vriendelijkheid van het personeel. Geen gedoe met opdringerige verkopers. Hele fijne sfeer in de winkel en mooi aangekleed.

En...

En het mooiste, de prachtige collectie jurken die ze hebben.

Ik zou iedereen aanraden om hier naar toe t3 gaan!

coby van der zijl

We zijn heel hartelijk ontvangen. leuke spontane verkoopster, gaf eerlijke adviezen, dacht actief mee.

leuke spontane verkoopster, gaf eerlijke adviezen, dacht actief mee.
veel keuze in jurken.
mooie lichte ruimte om jurken te passen.

nee zo door gaan

Annemiek mulder

26 januari heb ik mijn droomjurk gevonden. Ze waren daar erg vriendelijk en helpen je goed.

Inge

Zeer goede ervaring, denken goed mee en had het idee dat ze ook eerlijk waren.

Duidelijk, niet boven budget zoeken

Ga zo door