Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Gaby

Ben heel blij dat ik hier mn jurk heb uitgezocht. Ook al moest er nog iets op het laatste moment aangepast worden zij maken hier absoluut geen probleem van en zijn heel behulpzaam! Groetjes Gaby

Gaan door totdat de jurk is zoals hij moet zijn!

Kirsty Rens

Voor mijn trouwjurk ben ik via een vriendin terecht gekomen bij Fem Weddingshop in Leek. Ik heb eerst geörienteerd naar de merken en deze spraken mij erg aan bij Fem Weddingshop. Het passen van de... Voor mijn trouwjurk ben ik via een vriendin terecht gekomen bij Fem Weddingshop in Leek. Ik heb eerst geörienteerd naar de merken en deze spraken mij erg aan bij Fem Weddingshop. Het passen van de jurken was een feestje en je werd vriendelijk en eerlijk geholpen. Ik voelde me meteen thuis. Ik vond het lastig om mijn perfecte jurk te omschrijven, maar door te passen en het goede luisteren van Corrie was de laatste jurk die ik heb gepast, precies de jurk die het moest zijn! Ik voelde me echt een bruid en heb op mijn trouwdag alleen maar lopen stralen en complimentjes ontvangen over mijn jurk.

Eerlijkheid en goed luisteren naar wat ik mooi vond aan de jurken die ik heb gepast, zorgde ervoor dat ik DE jurk uiteindelijk heb gevonden.

Het telefonisch en mailcontact zou nog iets sneller kunnen. Dit liep af en toe een beetje stroef doordat de shop niet altijd bereikbaar was.

J kwakman

Afgelopen 6 juli getrouwd in een prachtige jurk, gekocht in Fem weddingshop te Volendam. Gelijk in de eerste winkel geslaagd en wat een service door Maria geleverd! Het is gezellig, je krijgt de... Afgelopen 6 juli getrouwd in een prachtige jurk, gekocht in Fem weddingshop te Volendam. Gelijk in de eerste winkel geslaagd en wat een service door Maria geleverd! Het is gezellig, je krijgt de tijd en ze zijn eerlijk. Ik was een echte twijfelaar, maar voelde mij niet opgejaagd om iets te kopen. Daarnaast ben ik ook zeer tevreden over Manon (de coupeuse) die voor je klaar staat. Zit je jurk nog niet goed? Dan weet zij dit op te lossen. Alleen maar lof voor de dames!

Suzan van Diepen-Dekker

Met mijn zoektocht naar de perfecte jurk voor de mooiste dag uit mijn leven ben ik geweldif geholpen door Manon en Maria. De ruime collectie trok mij aan maar met drie jurken was de juiste al... Met mijn zoektocht naar de perfecte jurk voor de mooiste dag uit mijn leven ben ik geweldif geholpen door Manon en Maria. De ruime collectie trok mij aan maar met drie jurken was de juiste al gevonden. Manon en Maria zijn zeer professioneel, geduldig en gezellig. En toen ik de winkel belde met een vraag wist Maria direct welke jurk ik gekocht had, terwijl het alweer even terug was dat we in de winkel waren geweest. Dat zegt toch ook heel wat. Mede dankzij Manon en Maria waren de voorbereidingen voor de grote dag een feestje!

Persoonlijke aandacht en heel veel ervaring!

Elly Ramakers

Super gezellige ochtend gehad, en wat zijn het gastvrije meiden die je adviseren en helpen bij de juiste keuze,s te maken. Je voelt je als à.s bruid erg op je gemak, je heb ook alle tijd om te... Super gezellige ochtend gehad, en wat zijn het gastvrije meiden die je adviseren en helpen bij de juiste keuze,s te maken. Je voelt je als à.s bruid erg op je gemak, je heb ook alle tijd om te passen,. Wat ook erg leuk is het ontvangst met koffie, thee en bonbons,

De tijd en ervaring die ze hebben super.

Marjan

Hele gezellige ochtend gehad. Ze waren super aardig en ondanks dat ik redelijk laat was met het uitzoeken van een jurk, hadden ze goede oplossingen waardoor ik toch “ mijn” jurk op tijd aan kan!

Ze denken mee en doen hun best om de perfecte jurk te vinden.

Geen idee

Joyce

Ik wist al welke jurk ik wou maar toch wou ik nog een andere soort jurk proberen om het zeker te weten. Hier werd alle mogelijkheid toe geboden en ik mocht ook zelf tussen de jurken kijken. Een hele... Ik wist al welke jurk ik wou maar toch wou ik nog een andere soort jurk proberen om het zeker te weten. Hier werd alle mogelijkheid toe geboden en ik mocht ook zelf tussen de jurken kijken. Een hele leuke ervaring en uiteindelijk ja gezegd tegen mijn jurk!!!

Leuke medewerkers en goed aanbod tegen een goede prijs

Bestelling controleren

E.J. iest

Beste aanstaande Bruidjes, als je een leuke winkel zoekt om je trouwjurk uit te zoeken en meteen een ontzettend leuke ervaring te hebben, zoek dan niet verder, want hier maken ze er een heus feestje... Beste aanstaande Bruidjes, als je een leuke winkel zoekt om je trouwjurk uit te zoeken en meteen een ontzettend leuke ervaring te hebben, zoek dan niet verder, want hier maken ze er een heus feestje van. Ik heb hier afgelopen zaterdag 21 apil 2018 jurken gepast. Wij werden geholpen door Maria en dat was echt heel bijzonder. Ze is zo lief en zo professioneel en helpt je echt om datgene te kiezen waar je zelf helemaal achter staat. Daarnaast is het een ultiem gezellige ervaring. Eerst lekker een kopje koffie of thee met lekkere bonbonnetjes en een praatje om rustig te vertellen wat je wil. Je voelt meteen dat deze dame het vak verstaat om je een hele fijne ervaring te geven. Ook mijn moeder en zus werden in de watten gelegd en kregen alle aandacht. Onzekerheden over een buikje worden weg genomen met handig ondergoed en prettige tips. Ik twijfelde behoorlijk over twee verschillende stijlen en dankzij de hulp van deze top-verkoopster heb ik een keuze kunnen maken. Ze zorgt er ook goed voor dat je je eigen budget niet overschrijdt. Eigenlijk gewoon alles wat je wil en ik heb daardoor Echt dat 'Say yes to the dress' gevoel kunnen ervaren. Vooraf had ik al diverse keren contact gehad via de telefoon en ze zijn super goed bereikbaar. Ik ben dus helemaal blij. Bedankt lieve Maria! :-).
Groetjes van Evelien

Groetjes van Evelien

Annechien Terpstra

Afgelopen zaterdag mijn jurk uitgekozen bij Fem. Super fijn geholpen door Maria. Ze heeft snel door wat voor type je bent en wat er bij je past

Fijne ontvangst, super goed geholpen. Ik ben erg tevreden.

Mieke Sepers

Wat een fantastische dag.. en wat werd ik geweldig geholpen. Maria is een lieverd en wist precies wat ik zocht. En wat is de winkel mooi geworden.. m'n vriendinnen en familie konden alles goed... Wat een fantastische dag.. en wat werd ik geweldig geholpen. Maria is een lieverd en wist precies wat ik zocht. En wat is de winkel mooi geworden.. m'n vriendinnen en familie konden alles goed bekijken vanaf het podium en zelf had ik ruimte genoeg om me in de jurken te laten hijsen. Een aanrader voor elke toekomstige bruid!

Maria!