8.5/10

Prima, snel afgehandeld

Esther Vaessen

Zeer goed,snelle levering

Daniëlle Brand

Nette en snelle levering.

Ruim assortiment en nette prijzen.

Lars Dudink

Goede service, had eerst gebeld om de beschikbaarheid te controleren, meteen besteld en binnen 2 dagen in huis, top!

Service en snelheid

Website misschien iets verbeteren (beschikbaarheid)

Lisanne van Lokven

Ik had twee producten besteld. Deze waren goedkoop maar toch erg degelijk! De verzending was erg snel. Wij zijn erg tevreden!

De informatie op de website was weg duidelijk. Bestellen en betalen ging erg makkelijk.
Ik vond het ook erg leuk dat we een persoonlijk kaartje kregen waarop stond wie onze bestelling klaargemaakt had!

De website voor mobiele telefoon ziet er niet erg professioneel uit doordat de lay out voor computer is. Ik denk dat ik - en vele andere met mij - veel via de telefoon bestellen. Daarom als tip om ook een web lay out voor telefoon te maken indien mogelijk.

Luisa van lent

Goed geregeld

Makkelijk kunnen invullen van de website

Tijd stip van afleveren was niet helemaal duidelijk , maar dat komt vast door de het bezorg bedrijf en ligt niet aan jullie

Paulo Almeida

Het was het ergst mogelijke, ik maakte de betaling met een creditcard, ze stuurden me het antwoord dat ze het product niet hadden en tot nu toe heb ik geen restitutie van het bedrag ontvangen. Het...

Neuville

Vlotte levering, hoewel de datum eerst verplaatst werd