8.5/10

Patricia Zegers

Zeer positief, een product was niet op voorraad werd ik netjes gebeld of alles in totaal een dag of twee later verzonden mocht worden zodat ik alles in een keer zou ontvangen.
Ook zat er een...

Goede communicatie

Nvt

Patricia Zegers

Ook zat er een...

Goede communicatie

Nvt

Jorge

Ik heb snel kunnen vinden wat ik zocht.

Goedkoop (vergeleken met een concurrent).

Het betaalproces is niet optimaal. Er ging iets mis met de betaling. Ik kon niet meteen een ander betaalmethode kiezen en ging weer terug naar de overzichtpagina van de producten. Ik moest vervolgens extra producten uit mijn mand halen, maar dat was even zoeken. Uiteindelijk gelukt. Ik wilde bijna bij de concurrent kopen.

Carin Masselink

De levering ging snel en was netjes afgewerkt. De tijden klopten en de verpakking zag er netjes uit. Ook de inhoud was optimaal.

De kleuren die aangegeven worden op de site. Kloppen met wat we geleverd hebben gekregen.

Nee. Het was top. Voor herhaling vatbaar.

Xxx

Prima! Hele goede service.

Mijn blouse had ik op donderdagavond besteld en deze zou dinsdag per post bezorgd worden. Zaterdag eind van de middag gaat de bel en staat er een vriendelijke man voor de deur om mijn blouse te bezorgen. Top service

Emral Akmaner

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Denkt goed mee en heeft super goede ideeen!

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Denkt goed mee en heeft super goede ideeen!

nee, doen het super!

Willeke Bobbink

Zeer goed vriendelijk en behulpzaam . En veel keuze .

Veel keuze

Overzichtelijk heid

PROBARO

Zeer vriendelijke medewerkers.

Direkt na onze online bestelling werden wij gebeld ( op zondag 😘) met de mededeling dat het door ons bestelde niet leverbaar was en dat het werd vervangen door hetzelfde product in grotere verpakking, maar voor dezelfde prijs 🖒🖒

Nee hoor

G Hendriks

Breed assortiment, besteld artikel snel geleverd.

Zie mijn eerste opmerking

Geen suggesties