7.5/10
7.4/10
7.2/10
7.2/10

M van der leer

Goed geregeld en een feest om te bestellen.

Veel feestartikelen

Maarten Schut

Producten waren makkelijk te vinden op de site, en ook snel bij ons thuis

Praktische website

De opmaak van de site is simplistisch

Danny Hardeman

Goede en snelle service

Snelle levering. Overzichtelijke website

René

Duidelijk, Snel en Goedkoop

het wilde oog/hans lemmerman

Op tijd geleverd. Zorgvuldig.

De twee maskers die ik besteld had, hadden vermoed ik ook in een bubbeltjespapier envelop gekund in plaats van een wel erg grote doos. Niet bezwaarlijk maar ik vraag me wel af of dat niet 'handiger' geweest was.

Joelle

30/11 bestelling geplaatst voor pietenpak (ja, ik was laat) maar netjes de volgende dag al in huis.
Leuk pietenpakje voor weinbig geld

Snelle levering, lage prijzen

n

Angela Pronk

Goed, snelle levering!

Goede prijs - kwaliteitverhouding

J. Kras

Zeer slecht! Krijg na 1,5 dag de reactie dat de order wordt geannuleerd omdat het opeens niet meer op voorraad is.

Reactie Feestartikelen4u:

Beste heer en mevrouw Kras,

Allereerst vervelend dat u het als zeer slecht heeft ervaren.
N.a.v. telefonisch uitleg aan u, hopen wij op begrip dat wij uw bestelling hebben geannuleerd.
Zoals uitgelegd heeft u de bestelling op 30 november besteld met uiterlijke levering de volgende dag 1 december. Hierop hebben wij aangegeven dit niet te kunnen garanderen.
De aanleveringen van de diverse vervoerders is in deze periode minder strak dan normaliter.
Ondanks uw begrip omdat u zelf een kaarswinkel in Volendam heeft, heeft u toch deze review geplaatst. Ik denk dat wij oprecht hebben aangegeven wat voor ons is te realiseren. Natuurlijk begrijpen wij uw teleurstelling dat als u een last minute bestelling plaatst om uw kinderen niet teleur te stellen het uitermate vervelend is dat het bedrijf eerlijk aangeeft dit niet te kunnen garanderen en uw geld terugstort.

Tonnie Bijsterveld

Geweldige service en had mijn artikelen op tijd in huis !

Houden zich aan hun woord.

Eissen

Ik wacht al twee weken op mijn voorafbetaalde bestelling. De site geeft aan dat de leveringstermijn 24 uur en is. En zelfs de verlengde termijn van halloween (wat voorbij is!!!) van 48-72 uur is...