7.4/10
7.4/10
7.2/10

Pietsnot

Prima outfit sterke prijs

Levering zeer goed op te volgen

Probeer een paar dagen op voorhand te bestellen. Een feest is gepland.
Items zoals ontvangen waren prima

P. van Neck

Zeer goede ervaring; ik had zelf een tikfoutje in mijn mailadres opgegeven waardoor een ander mijn track&trace code ontving en het pakje ook heeft opgehaald. Helaas na meerdere pogingen via de mail... Zeer goede ervaring; ik had zelf een tikfoutje in mijn mailadres opgegeven waardoor een ander mijn track&trace code ontving en het pakje ook heeft opgehaald. Helaas na meerdere pogingen via de mail het pakje terug te krijgen, kreeg ik geen antwoord van de ontvanger. Beetje lullig natuurlijk maar ik heb feestartikelen4u laten weten dat het fout was gegaan door mijn eigen schuld. Ik wilde opnieuw bestellen maar zij boden aan om het gratis opnieuw toe te sturen direct naar mijn huisadres. Wat een service is dat dan!!? Ik had aangeboden het alsnog te betalen maar ze zeiden dat dit service van hen was.

zeer goede service! (terwijl het mijn fout was)

Storimans

Ik bestel niet meer bij dit bedrijf

Veel mail verkeer

Nakomen wat op de site staat. Vandaag besteld-morgen in huis. Dit is niet waar. Duurt min 1 week

Jolanda

Nadat bij de Post aangegeven was dat het afgeleverd was op adres, had ik niks ontvangen. Na een telefoontje het artikel opnieuw opgestuurd. Super service! En deze keer wel ontvangen!

Vriendelijk, site overzichtelijk, klantvriendelijk.

Nvt

Erna

Verkeerd adres doorgegeven. Huisnummer was van mijn vorige woning. Is snel hersteld door het bedrijf. Erg fijne en snelle service

Perfecte service

Wolvers

Snelle levering. Mooie artikelen.
Bij mijn order was 1 foutief artikel geleverd. Nadat ik dit had aangegeven werd direct het juiste artikel opgestuurd. Goede en snelle service.

Snelle levering en goede service

Jos Drost

Slecht!

Meedenken met de klant.

Mirella Spanjer

Zeer prettig contact en snelle levering!!

Prettig contact

particulier ( school)

's ochtends gebeld, 's middags artikel opgehaald.

prive

Super

kon goed terecht bij het magazijn, winkel was dicht

neen