J.a.m. Ritzen

Hoe kan het dat ik als niet deskundige moet tekenen voor het juiste uitvoeren van onderhoud of reparatie
Ik teken alleen voor het uitvoeren van iets
Jules Ritzen

2 weken geleden is de monteur geweest, er is een probleem geconstateerd, zou een week later verholpen worden ivm het bestellen van een onderdeel, op de dag zelf is er afgebeld, precies op de tijd... 2 weken geleden is de monteur geweest, er is een probleem geconstateerd, zou een week later verholpen worden ivm het bestellen van een onderdeel, op de dag zelf is er afgebeld, precies op de tijd stip van de afspraak. Zelf was ik niet blij, omdat ik vrij heb genomen van mijn werk.. We zijn nu 2 weken verder de monteur komt morgen weer,hopelijk wordt het probleem morgen opgelost.

Controle prima uitgrevoerd

Geweldig werk uitvoering,ervaringen van werk.

L. Reis

Deskundig en vriendelijk personeel. Ik ben zeer tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden.

De deskundige wist waar hij het over had. Vertelde me wat er aan de hand was en hoe hij het zou afhandelen. Met drie kwartier was hij klaar met de werkzaamheden en de ketel werkt weer perfect.

M. Roeterdink

Het zou mooi zijn als je via de site de afspraak kunt maken (ipv via de post)

U vraagt of wij een cijfer geven over Feenstra. Dit is lastig. Wij delen dit in 2 groepen:
Groep onderhoud: prima en hiervoor geven wij een 8
Groep storing: hier geven wij een 1. Je...
Groep onderhoud: prima en hiervoor geven wij een 8
Groep storing: hier geven wij een 1. Je verwacht dat wanneer je al jaren een contract hebt en er een storing is dat je dezelfde dag geholpen wordt in de winter. Wij hebben een avond tot de volgende dag 18.00 uur in de kou gezeten voordat er iemand kwam.
Wij zullen Feenstra dus niet aanraden bij bekende, stel dat zij dezelfde service krijgen.