A. Wetemans

In januari 2018 kochten wij via Feenstra een nieuwe ATAG-cv-ketel.
In januari 2018 kochten wij via Feenstra een nieuwe ATAG-cv-ketel.
Om in aanmerking te komen voor korting moesten we een direct ingaand service abonnement afsluiten (kosten Euro 44,10 per kwartaal).
Achteraf zijn we ons bewust geworden, dat de 'korting' volstrekt een sigaar uit eigen doos is.
Immers, de eerste 2 jaar was onderhoud niet nodig en volgens ATAG geldt een fabrieksgarantie van 5 jaar.
De eerste reguliere onderhoudsbeurt was dus gepland in januari 2010, maar op de ochtend dat deze werkzaamheden verricht zouden worden, werd de afspraak afgebeld 'wegens ziekte van de monteur'. Om een nieuwe datum telefonisch af te spreken ben ik meer dan 20 minuten aan het lijntje gehouden door een belcomputer ('er is nog 1 wachtende voor u'). Een nieuwe planning was niet eerder mogelijk dan begin maart, dus maar liefst 2 maanden later.
De onderhoudswerkzaamheden zijn inmiddels - naar ik aanneem - naar behoren uitgevoerd (we hadden / hebben nl. geen klachten over de werking van de cv-ketel).

We hebben spijt, dat we de ketel niet rechtstreeks bij ATAG hebben gekocht, inclusief ATAG service abonnement (eerste 2 jaar kosteloos).

R. De Moré

De totaal ervaring is niet slecht, maar op diverse vlakken niet optimaal.

De totaal ervaring is niet slecht, maar op diverse vlakken niet optimaal.

Meestal komt er keurig een uitnodiging voor het periodiek onderhoud aan de ketel, dit keer niet (kwam er bij toeval achter dat het onderhoud al een halfjaar geleden plaats had moeten vinden).

Afspraak gemaakt, deze moest helaas wegens ziekte monteur een week verplaatst worden. Dit is op zich geen probleem, maar de afspraak was rond 10 uur in de ochtend toegezegd terwijl de monteur pas richting 14:00 belde of het nog steeds mogelijk was om langs te komen.

De algehele indruk van de monteur was op z'n zachtst gezegd "gehaast/stress", dit is niet de eerste keer dat een monteur van Feenstra een gehaaste indruk maakt. Ligt dit aan de (manier van) plannen bij jullie?

Dit totaal plaatje maakt wel dat ik wel overweeg om een andere aanbieder te gaan proberen.

P. Van Der Ploeg

De monteur was buitengewoon NIET communicatief. Echt vervelend als er niet normaal antwoord wordt gegeven op relevante vragen, die zijn expertise betreffen..... (hop ik dan toch)

De Vries

Komen na 2 jaar met een oude factuur die onder garantie was toegezegd. Ze hebben ons gedwongen deze toch te betalen.

Personeel valt niets te verwijten die hun best. Alleen de directie en administratie luisteren niet naar hun personeel.

De service onderhoud en monteur was uitstekend.

J. Radecker

De monteur had het snel verholpen en het systeem weer op druk gebracht.

G. Wagemans

Zeer kundige monteur, duidelijk in uitleg. Vriendelijk. Zeer correct. Meer dan tevreden

M.a.j. Klein

De medewerker was vriendelijk en heeft alles goed gedaan zover ik het kan beoordelen.

J. Theunissen

Wij hadden op een morgen geen verwarming. Gebeld met Feenstra en direct 's-morgens om 11.00 uur stond er een monteur op de stoep ondanks de corona crisis. Geweldig en de storing werd ook direct... Wij hadden op een morgen geen verwarming. Gebeld met Feenstra en direct 's-morgens om 11.00 uur stond er een monteur op de stoep ondanks de corona crisis. Geweldig en de storing werd ook direct verholpen.