Th.c. Van Belleghem

Verkeerde dianose gesteld en daarna verwezen naar een andere installateur die dit wel kan , wil verhelpen.
dit ondanks een service abonnement en een nieuwe ketel van Feenstra.
Niet goed...
dit ondanks een service abonnement en een nieuwe ketel van Feenstra.
Niet goed als je 85 bent en 2 weken verstoken bent van warm water en verwarming in december.

Bij het onderhoud nu een vriendelijke monteur die deskundig overkwam. Helaas bleek dat we twee jaar geleden en een jaar geleden slecht geïnformeerd zijn door Feenstra.

Feenstra lost geen probleem als het gaat om een wat complexer systeem. Ik zou bij de wat modernere systemen ( warmtepompen etc.) zeker niet voor Feenstra gaan. Heeft u een simpel cw 3 ketel, dan... Feenstra lost geen probleem als het gaat om een wat complexer systeem. Ik zou bij de wat modernere systemen ( warmtepompen etc.) zeker niet voor Feenstra gaan. Heeft u een simpel cw 3 ketel, dan zijn ze de partij.

N.m. Maarschalkerwaard - Van Daalen

Het werk van de monteurs is uitstekend. De klantenservice is een ramp ze beloven van alles en er gebeurt niets. Pas na lang aandringen wordt er eindelijk terug gebeld

De medewerkers van de klantenservice van Feenstra hebben de cursus klantvriendelijkheid en begrip tonen denk ik overgeslagen. Het is dat mijn huurcontract daar nog loopt anders was ik over gegaan op... De medewerkers van de klantenservice van Feenstra hebben de cursus klantvriendelijkheid en begrip tonen denk ik overgeslagen. Het is dat mijn huurcontract daar nog loopt anders was ik over gegaan op een andere partij.

In het algemeen goed.

Prima service van Feenstra bij periodiek onderhoud CV ketel.

M. Van Hees

Ik was aangenaam verrast door de uitleg die de monteur mij gaf bij de 1e onderhoudsbeurt van dit jaar. Ook was ik verrast doordat Feenstra een steekproef houdt op de kwaliteit van onderhoudsbeurten.

A.h.l. Beerkens

Mij is nog steeds niet duidelijk waarom ik de eerste 2 jaren na aanschaf de volledige onderhoudstermijnen heb moeten betalen, terwijl er nog garantie is.

R. Kurvers

Deze feedback is wel iets te lang. Misschien in het mogelijk om wat vragen te schrappen/te combineren?
Verder erg tevreden.