A.m. Polderdijk-rijntjes

Oorzaak voor storing was snel gevonden. De pomp van de ketel was versleten en moest vervangen worden. Ondanks de kerstvakantie periode was het onderdeel binnen een week binnen en kon de pomp... Oorzaak voor storing was snel gevonden. De pomp van de ketel was versleten en moest vervangen worden. Ondanks de kerstvakantie periode was het onderdeel binnen een week binnen en kon de pomp vervangen worden. Goede service en zeer deskundige monteur. Duidelijke afspraken gemaakt en nagekomen.

Prima geregeld alleen was het jammer dat de monteur geen buigijzer bij zich had. Daardoor moest hij bellen met collega's en uiteindelijk heeft een collega die geen dienst had maar in de buurt woont... Prima geregeld alleen was het jammer dat de monteur geen buigijzer bij zich had. Daardoor moest hij bellen met collega's en uiteindelijk heeft een collega die geen dienst had maar in de buurt woont het buigijzer gebracht. Daarna was het snel opgelost.

Probleem van trillende leidingen is helaas weer terug.

H. Van Der Meer

Storing perfect verholpen

De monteur die voor de 2e keer bij mij terug kwam was zeer prettig. Keurig gewerkt en goede, duidelijke uitleg. Zeer vriendelijk. Geeft aan feed back te geven aan collega.

Eindeloos van het kasje naar de muur gestuurd na problemen met warm water, 2 monteurs langsgeweest die de ketel niet kennen. Daarna stilte, beloven terug te bellen wat niet gebeurd. 20 telefoontjes... Eindeloos van het kasje naar de muur gestuurd na problemen met warm water, 2 monteurs langsgeweest die de ketel niet kennen. Daarna stilte, beloven terug te bellen wat niet gebeurd. 20 telefoontjes verder nog geen oplossing, zo snel mogelijk weg bij dit bedrijf.

Mark van der Duin

Monteur is langs geweest voor onderhoud.
Ik wilde graag meteen betalen maar dat was niet mogelijk, ik zou een factuur opgestuurd krijgen.
De factuur heb ik nooit ontvangen. Een maand later...
Monteur is langs geweest voor onderhoud.
De factuur heb ik nooit ontvangen. Een maand later heb ik gebeld en toen is mij verzekerd dat er geen bedrag meer openstond.
Op een gegeven moment hebben ze dus blijkbaar een incassobureau ingeschakeld.
Feenstra zegt herinneringen te hebben verstuurd, ze kunnen niet aangeven wanneer en waar naar toe.
Ik word nu opgezadeld met extra kosten van het incassobureau.
Achteraf wil Feenstra niks veranderen aan hun standpunt.
Wat een slechte service!!!

geen enkel sterk punt

Edgar

Wij betalen maandelijks voor een onderhoudsabonnement maar de brief om onderhoud te komen doen wordt in augustus 2019 niet verstuurd. Op eigen initiatief een afspraak gemaakt, maar dat kan pas over... Wij betalen maandelijks voor een onderhoudsabonnement maar de brief om onderhoud te komen doen wordt in augustus 2019 niet verstuurd. Op eigen initiatief een afspraak gemaakt, maar dat kan pas over 3 maanden want het is te druk.

Laura

Onlangs hebben wij een huis gekocht en de oude bewoners hadden een contract bij Feenstra voor de CV-ketel. Daarom leek het ons handig om bij hetzelfde bedrijf een contract af te sluiten.
Op 12...
Op 12 november mij aangemeld bij dit bedrijf en een bevestiging gehad per e-mail. Binnen twee dagen zou ik wat horen, zo was er beschreven. Na een week later niets gehoord te hebben, heb ik gebeld op vrijdagmiddag 22 november. Het meisje aan de telefoon gaf aan dat het erg druk was en dat ze daarom wat later waren. Zij gaf als advies om mij nogmaals aan te melden, zodat ik op de maandag bovenaan de lijst zou staan van mensen die gebeld zou worden. Dit heb ik dan ook direct gedaan en ook hiervan weer een bevestiging gehad per mail.
Vervolgens heb ik weer een week gewacht en niets gehoord. Op vrijdag 29 november opnieuw gebeld. Iemand anders aan de lijn. Deze kon helemaal geen aanmeldingen meer terugvinden. Daarom moest ik mij nogmaals aanmelden. Dit opnieuw gedaan op de dag zelf en daarna wéér niets gehoord.
Ik wilde dit bedrijf nog één kans geven en daarom opnieuw gebeld en de situatie uitgelegd. Ook benoemd dat ik mij inmiddels al drie keer had aangemeld en daar nota bene bevestigingen van had ontvangen. Dit kon de jongen aan de telefoon niet terugvinden. Hij vond het heel vervelend en gaf aan dat hij een interne melding uit zou zetten en dat ik dan binnen enkele dagen gebeld zou worden. Inmiddels zijn wij één maand verder en heb ik nog steeds niets gehoord.

Mijn advies: ga niet met dit bedrijf in zee. Als je bij het aanmelden al zo slordig bent, hoe gaat dat dan als mijn CV ketel kapot is? Moet ik dan ook 2 maanden wachten voordat hij gemaakt wordt? Ik heb geen vertrouwen in dit bedrijf en raad hem daarom ook ten zeerste af.

J.r. Degens

Kastje naar de muur frustratie gevoel dat je aan het lijntje gehouden wórdt en nog altijd met je problemen blijft zitten