F.f. Vogel

Monteur was vriendelijk en ging plezierig met ons om. Prima!

Zeer tevreden.

A.j. De Rooij

Wij waren tevreden

E. Van Goch

Monteur vertrok eerste keer om 15.02 uur terwijl de afspraak stond tussen 15.00 en 18.00 uur. Om 15.04 uur waren wij thuis. Op camera beelden van de woning is dit te zien.
Monteur komt voor...
Monteur komt voor onderhoudsbezoek. Er blijkt een onderdeel niet voorhanden te zijn waarvoor moet worden teruggekomen.
Afspraak voor terugkomen is op andere dag tussen 12.30 uur en 15.00 uur.
Om 12.40 uur worden we gebeld dat de monteur niet komt. Het verkeerde onderdeel is de week ervoor binnengekomen.
Waarom niet even eerder een bericht? Bijvoorbeeld om 08.30 uur? Of nog eerder?
Onze reactie was: erg vervelend. Maar als Feenstra er rekening mee houdt met de factuur, is het geen probleem. Andersom werkt het immers ook zo toch?
Reactie Feenstra: dat kan niet.
Lekker bezig zo toch...?
Is dit de kwaliteit van een organisatie als Feenstra?

L.m. Peters-walbeek

Na werkzaamheden was er een probleem wat door de weekenddienst moest worden opgelost. Gaskraan vergeten open te zetten. Heb al 1keer aan dit zelfde onderzoek mee gedaan, vreemd dat ik weer bericht... Na werkzaamheden was er een probleem wat door de weekenddienst moest worden opgelost. Gaskraan vergeten open te zetten. Heb al 1keer aan dit zelfde onderzoek mee gedaan, vreemd dat ik weer bericht krijg om het in te vullen.

L. Van Leeuwen

Afspraak maken naar aanleiding van het aangaan van een onderhoudscontract heeft wel wat tijd in beslag genomen (niet binnen de beloofde twee werkdagen), na telefoontje mijnerzijds is de apparatuur... Afspraak maken naar aanleiding van het aangaan van een onderhoudscontract heeft wel wat tijd in beslag genomen (niet binnen de beloofde twee werkdagen), na telefoontje mijnerzijds is de apparatuur gecontroleerd en de lekkage verholpen. Tot volle tevredenheid.

Snelle service. Altijd rustige, vriendelijke goede monteurs.

Deskundig en degelijk onderhoud. Betrouwbaar gebleken na al die jaren. (10)

Goed geholpen, wachttijd voor het maken van een afspraak is veel te lang maar komt waarschijnlijk door Corona omstandigheden