Feenstra is goed,werkte snelen nauwkeurig.Zeer goede medewerker.dank u wel.

Deze keel is goed tevred

Straetemans-van Lieshout

Zeer zeer zeer slecht

Afspraken NIET nakomen.
Geen gehoor geven aan terugbelverzoek.
Van het kastje naar de muur sturen.
Telefonistes vertellen allen een ander verhaal.

E. Kerkvliet

Nadat de monteur zijn werkzaamheden had afgerond kwam ik de volgende dag tot de ontdekking dat er een plas water onder de ketel lag. Ook was de druk weer gezakt. De monteur vertelde mij dat de druk... Nadat de monteur zijn werkzaamheden had afgerond kwam ik de volgende dag tot de ontdekking dat er een plas water onder de ketel lag. Ook was de druk weer gezakt. De monteur vertelde mij dat de druk makkelijk tot 2 bar mag oplopen terwijl bij de inbedrijfstelling uitdrukkelijk is beweerd dat de druk niet boven de 1,3 bar mag zijn. Wij zijn nu erg onzeker of het allemaal goed is. Ik wacht het even af en zal contact opnemen als de ketel weer in storing komt te staan.

Ik ben anders best tevreden met jullie, aan de vriendelijke monteur gaat het ook niet.
Alleen zitten we met een probleem dat na het 2 jaarlijkse onderhoud er een slang moest vervangen worden. 2 dagen in de kou , maar nieuwe onderdelen en weer warm water ....maar de verwarming heeft erg veel moeite om aan te slaan , de ene keer wel en dan tot 19 graden....we hebben toch graag wat warmer. Zal maandag weer contact met jullie opnemen.

Het afspraken systeem is achterhaald, waren te laat om de antwoordkaart op de bus te doen, na telefonisch contact niet mogelijk om een nieuwe afspraak te maken. Zouden in januari nieuwe afspraak... Het afspraken systeem is achterhaald, waren te laat om de antwoordkaart op de bus te doen, na telefonisch contact niet mogelijk om een nieuwe afspraak te maken. Zouden in januari nieuwe afspraak krijgen, nu pas op 25 maart nieuwe afspraak. Volgens contract had onderhoud in 2019 moeten plaatsvinden.

Wat een blunder ik kreeg via mail werkbon en rekening van andere persoon. Na mijn melding bij Feenstra stuurde men deze nog een keer. En nu dan ook nog de vraag om een referentie te geven. Voor mij... Wat een blunder ik kreeg via mail werkbon en rekening van andere persoon. Na mijn melding bij Feenstra stuurde men deze nog een keer. En nu dan ook nog de vraag om een referentie te geven. Voor mij helder: ik adviseer deze firma aan niemand.

Contact telefonisch gaat vaak moeizaam. Website is voldoende

H.j. Hoebé

Bij het installeren van de ketel heb ik een service-contract afgesloten inclusief de ventilatie-installatie. De ketel is nu ruim vier jaar oud. Dat geeft volgens mij recht op twee servicebeurten.... Bij het installeren van de ketel heb ik een service-contract afgesloten inclusief de ventilatie-installatie. De ketel is nu ruim vier jaar oud. Dat geeft volgens mij recht op twee servicebeurten. Mijn verbazing was dus groot dat de monteur alleen een opdracht had voor de verwarmingsketel en niet voor de ventilatie-installatie. Mijn vraag is of de service voor de ventilatie alsnog volgt.

P. Raaijmaakers

Monteur zou er tussen 15:00 en 17:00 zijn. Stond uiteindelijk om 13:45 aan de deur en heeft een briefje achtergelaten. Gelukkig een slimme deurbel waardoor ik kon zien dat het Feenstra was. Planning... Monteur zou er tussen 15:00 en 17:00 zijn. Stond uiteindelijk om 13:45 aan de deur en heeft een briefje achtergelaten. Gelukkig een slimme deurbel waardoor ik kon zien dat het Feenstra was. Planning gebeld, die gaf aan dat het een fout was en dat de monteur nog terug zou komen. Ik zou zelf niet aanwezig zijn dus mijn moeder zou gebeld worden (15 minuten vtv). Dit werd de tweede keer weer niet gedaan. Mijn moeder werd boos opgehaald door de planning met de vraag; 'waarom is niemand aanwezig, jullie wisten dat wij kwamen'. Onderhoud goed uitgevoerd door de monteur maar klantvriendelijk bij de planning zijn ze niet bepaald. Heel jammer...