We hebben eenmalig onze ketel een onderhoudsbeurt gegeven via Feenstra. Volgens meneer was het expansievat verkocht en zonder dat ik iets kon zeggen was hij al naar zijn huis gelopen met zo’n nieuw... We hebben eenmalig onze ketel een onderhoudsbeurt gegeven via Feenstra. Volgens meneer was het expansievat verkocht en zonder dat ik iets kon zeggen was hij al naar zijn huis gelopen met zo’n nieuw vat. Toen stierde hij naar boven, zonder dat ik akkoord had gegeven om een nieuwe te plaatsen. Toen heb ik hem terug geroepen en gevraagd of dit een normale gang van zaken was. Hij pakte dat ding weer en stierde naar buiten en reed weg. Een poosje later zagen wij dat we dus blijkbaar een onderhoudscontract hadden met Feenstra waarvoor we NOOIT akkoord hebben gegeven of iets voor ondertekent hebben. Ik heb nog nooit zo’n slechte organisatie meegemaakt. Doe het niet, zoek alsjeblieft een ander!!!

Helaas ben ik teleurgesteld dat de monteur gisteren het werk aan de geiser onderhoud bij terug plaatsen van de geiser niet netjes heeft gedaan.
Schots en scheef is de geiser boven de aanrecht...
Schots en scheef is de geiser boven de aanrecht !
Ik begrijp het heel goed dat het zo lastig is geweest, vele pogingen heeft de monteur gedaan om de geiser recht en netter te plaatsen maar dat is niet gelukt, heeft wel langer dan 1.30 uur over gedaan !
Zou graag dat de geiser opnieuw gedaan moet worden en dat met geduld wel goed kan komen.
Graag hoor ik van Feenstra een nieuwe datum dat de geiser terug in nette staat gedaan wordt.
Ik weet niet of deze feedback klacht melding is of zal ik Feenstra zelf klacht indienen ?

J.c.e. Kwakernaat

Storing gemeld maar er was drukte en konden niet dezelfde dag komen omdat ook in het weekend is en er maar 5 storingsmonteurs beschikbaar waren. Dus werden het 3 dagen tussen melding en reparatie,... Storing gemeld maar er was drukte en konden niet dezelfde dag komen omdat ook in het weekend is en er maar 5 storingsmonteurs beschikbaar waren. Dus werden het 3 dagen tussen melding en reparatie, maar deze kon niet worden uitgevoerd daar de monteur geen juiste spullen bij hem had om de reparatie te klaren. Monteur heeft noodoplossing uitgelegd en Feenstra belt voor een nieuwe afspraak om probleem op te lossen.
Nu 1 dag verder maar heb Feenstra nog niet gehoord wanneer er nu tijd is dit op te lossen. Niet echt service gericht noem ik dat .

D.j. Hoving

Op uw aanraden heb ik in 2015 bij u een Atag ketel gekocht, waarmee ik de afgelopen 4 jaar alleen maar problemen heb gehad. Ik ben het vertrouwen in Feenstra compleet kwijt. Feenstra zou Atag... Op uw aanraden heb ik in 2015 bij u een Atag ketel gekocht, waarmee ik de afgelopen 4 jaar alleen maar problemen heb gehad. Ik ben het vertrouwen in Feenstra compleet kwijt. Feenstra zou Atag inschakelen: niet gebeurd. Monteur komt en gaat: klacht blijft.

Zeer tevreden!

Het telefonisch contact met Feenstra verloopt altijd snel en ordelijk.
Het telefonisch contact met Feenstra verloopt altijd snel en ordelijk.
De monteurs zijn vriendelijk en vakkundig. Dit geeft een vertrouwd gevoel en bevestigt het belang van een service contract bij Feenstra.

N.m. Van De Ploeger Lee

Feenstra doet netjes wat er is afgesproken.

Mw. Pinas

Mevr.Pinas

Gezin met drie minderjarige kinderen.
Mevr.Pinas

Gezin met drie minderjarige kinderen.
Op 12/01 had ik ineens geen warm water en de verwarming deed het ook niet. Na een vermoeide dag van weg geweest dit geconstateerd bij thuis komst. Contact opgenomen met Feenstra. Zeer tevreden over de gang van zaken. Vanaf het moment van telefonisch contact tot oplossen van het probleem. In een woord gezegd “ Chapeau”

M. Marchand

Monteur was stil, als ik niet gevraagd had wat het probleem was, had hij niets gezegd.

Sterk gegroeide onderneming qua serviceniveau.