Ekkel

Feenstra leverd een goede service ook de aanvraag van de offerte word keurig gedaan.
Monteur was keurig op tijd en werkt netjes en heeft alles keurig uitgelegd.

Wagenaar

Onze storing werd meteen dezelfde dag nog opgepakt. De monteur had kennis van zaken en raadde ons een nieuwe cv-ketel van Intergas aan omdat wij convectorputten hebben. Na 7 dagen werd de ketel al... Onze storing werd meteen dezelfde dag nog opgepakt. De monteur had kennis van zaken en raadde ons een nieuwe cv-ketel van Intergas aan omdat wij convectorputten hebben. Na 7 dagen werd de ketel al geopaatst tot volle tevredenheid. Eén nadeel: Feenstra is via hun algemene telefoonnummer niet te bereiken, na 3 uur heb ik het opgegeven. Kosten € 10,-

Ik ben tevreden over het geleverde werk. Ik had graag vernomen dat het moeilijk was on de ketel te leveren en het daarom lang duurde voordat deze geinstalleerd werd.. Communicatie met het web... Ik ben tevreden over het geleverde werk. Ik had graag vernomen dat het moeilijk was on de ketel te leveren en het daarom lang duurde voordat deze geinstalleerd werd.. Communicatie met het web portaal is niet goed. Had graag meer uitleg gehad over de ketel gekergen, maar begrijp dat het niet mogelijk is om elke ketel tot in de puntjes te kennen.

Buijs

Alleen de tijd aan de telefoon was lang ,maar op de mail werd goed en snel.op gereageerd

Ik dacht dat mijn waterpomp stuk was denk ik koop het hele nieuwe de waterpoel was heel duur Maar blijkt dat deze niet kapot is

Feenstra is aan e bevelen!

Korver

Werken netjes en betrouwbaar

Van Der Waart

Vakbekwame mensen die hun afspraken nakomen.

Spruijtenburg

Uitstekende service bij storing snel geholpen en super ervaring bij plaatsen 2 ketels. Heel tevreden .

Prumers

Nette monteurs en goede afwerking en uitleg over de ketel.