Assuncao

Goede service! Ben zeer tevreden tot nu toe!

Smidt

Goede, deskundige service.

Wij zijn een tevreden klant.

Goede uitleg over alles.

Langendoen

Snelle oplossing van het probleem.

Gijzel

Uitleg van mijn antwoorden: er staat enkele keren n.v.t. omdat het probleem niet in één keer opgelost werd. In eerste instantie probeerde men het probleem op afstand te verhelpen door de chipkart te... Uitleg van mijn antwoorden: er staat enkele keren n.v.t. omdat het probleem niet in één keer opgelost werd. In eerste instantie probeerde men het probleem op afstand te verhelpen door de chipkart te resetten. Dat leek gelukt, maar bij een herhaling van de controle door Alarm Control bleek dat niet meer zo te zijn. Vandaar dat een monteur een nieuwe chipkaart moest komen aanbrengen.

Wildenberg

Geeft goede informatie, vriendelijk personeel en werken heel netjes. Ik ben zeer tevreden.

Degelijk en betrouwbaar beveiligingssysteem, deskundige, vriendelijke en servicegerichte monteur, prima service maar naast de maandelijkse kosten voor het abonnement zouden de kosten voor de losse... Degelijk en betrouwbaar beveiligingssysteem, deskundige, vriendelijke en servicegerichte monteur, prima service maar naast de maandelijkse kosten voor het abonnement zouden de kosten voor de losse componenten (bewegingsmelders, brandmelders ed.) wel goedkoper mogen zijn.