Bloothoofd

Voor de derde keer de installatie laten vervangen. Zeer tevreden over de werking van het systeem. Minder over de advisering vanaf de zijde van de verkoopafdeling: verkeerde uitgangspunten hebben... Voor de derde keer de installatie laten vervangen. Zeer tevreden over de werking van het systeem. Minder over de advisering vanaf de zijde van de verkoopafdeling: verkeerde uitgangspunten hebben ervoor gezorgd dat we drie offertes nodig hadden alvorens we onze gewenste situatie bereikten. Ook voor installatie waren verkeerde uitgangspunten (deels vervangen, terwijl volledig vervangen afgesproken was) gebruikt waardoor een nieuwe afspraak nodig was. De installatie is prima. Feenstra moet zich achter de oren krabben waar het gaat over verkoop en installatie.

Janssens

Ervaren monteurs en netjes werken

Janssens

Ervaren monteurs en netjes werken

De Boer

Over het geheel een goede club

Dijkstra

Chapeau, ga zo door.