Jammer dat de monteur was vergeten om de afvoerslang weer aan de afvoer te koppelen. Daardoor een lekkage in de kamer onder de cv-ketel.
Verder was het goed afgehandeld.

Uitstekend en snel geholpen

Michiels

Heb geen tijd ervoor nu.

Van Zijtveld

Het probleem kon niet direct opgelost worden, daarom moest de monteur nog een keer terugkomen maar bracht daarbij niet opnieuw voorrijkosten in rekening. Fijne monteur die netjes werkt. Ook door... Het probleem kon niet direct opgelost worden, daarom moest de monteur nog een keer terugkomen maar bracht daarbij niet opnieuw voorrijkosten in rekening. Fijne monteur die netjes werkt. Ook door klantenservice goed te woord gestaan.

Geelhoed

Geen klachten,Heel tevreden

Van der Heyden

Fijn bedrijf

Thermostaat goed instellen is niet gelukt dit was onze klacht, graag als het mogelijk is een deskundige werknemer, dit is jammer ze hebben een prima ketel geplaatst en ook netjes gewerkt hier zijn... Thermostaat goed instellen is niet gelukt dit was onze klacht, graag als het mogelijk is een deskundige werknemer, dit is jammer ze hebben een prima ketel geplaatst en ook netjes gewerkt hier zijn we heel tevreden over gr. mevr. van de Heijden

Perfect en correct geholpen

Snel, efficiënt en flexibel onderhoud gehad.

Milder

Een goede service, correcte uitleg, en duidelijke abonnementsvoorwaarden. Zeker een aanrader