Van Der Waart

Vakbekwame mensen die hun afspraken nakomen.

Spruijtenburg

Uitstekende service bij storing snel geholpen en super ervaring bij plaatsen 2 ketels. Heel tevreden .

Prumers

Nette monteurs en goede afwerking en uitleg over de ketel.

Jammer dat klantenservice telefonisch slecht te bereiken is .
Heb 2 keer meer als drie kwartier getracht om aansluiting te krijgen zonder resultaat.
Toen heb ik met twee mobile...
Jammer dat klantenservice telefonisch slecht te bereiken is .
Toen heb ik met twee mobile telefoons tegelijk twee telefoonnummers van jullie gedraaid en na
ongeveer een uur eindelijk op een van die nummers contact gekregen,
Hopelijk gaan jullie hieraan werken om dit te verbeteren, omdat ik uit de reviews lees dat dit al
een lange tijd gaande is.

Verheul

Een heel fijne ervaring bij een niet zo goed functionerende ketel. Prima alternatief aangedragen en die is zeer snel geïnstalleerd.

Uiteindelijk gelukt met hulp van echtgenote. Je moet wel door een hoop hoepels springen, maar ik snap ook dat het efficient werkt zo.

Balgobind

Er is een nieuwe ketel geplaatst maar die deed het nog niet. Wij hebben wel een dag in de kou gezeten. De dag daarop kwam een senior monteur en die heeft alles perfect aangesloten.

Ebben

Ik ben een nieuwe klant van Feenstra en ben verrast door hun klantvriendelijkheid en reactie snelheid. Andere bedrijven gaven aan bij problemen alleen tijd voor eigen klanten te hebben.
Mijn...
Mijn probleem was niet urgent en toch stonden ze 3 dagen later al voor de deur. Deze servicemonteur/adviseur was zeer kundig en gaf een duidelijk advies.
"Helaas" had ik een nieuwe ketel nodig maar ook de vervanging liep heel voorspoedig (prima offerte, snelle levering en nette installatie).
Al met al ben ik bijzonder tevreden met de mensen van Feenstra.

Langedijk

Alles al omschreven in eerste opgave,